“Første gang ordentlig tapas”
Anmeldelse av Restaurante Sebastian

Restaurante Sebastian
Vurdert som nr. 28 av 428 Restauranter i Costa Adeje
Kjøkken: Spansk, Internasjonalt
God for: Familier med barn, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Leste om restauranten på tripadvisor og bestemte oss for å besøke. Hadde ingen reservasjon, men den hyggelige servitøren tilbydde oss et bord inne eller vi kunne sitte ute, vi valgte å sitte ute, noe som ble helt perfekt. Servitøren veiledet oss gjennom menyen på en fin måte, da jeg ikke har tapas som førstevalg foreslo hun en litt forskjellig meny til meg og min kone. Flott med lam til meg og tunfisk til min kone, deretter 3 retter til deling, risotto er ikke helt min greie så denne falt igjennom, min kone elsket den, så det var min greie ikke maten. Vinanbefalingen vi fikk passet utmerket. Besøker nok igjen

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 005robertsen

Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Ville funnet meg et annet sted om jeg var veganer, de reklamerer med at det ikke er noe problem for veganere.. Men ble ikke mektig imponert!
Men det var virkelig koslig der, og veldig hyggelige ansatte

Takk, 308ragnhilds
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Deilige tapasretter og god vin Vært her 5-6 ganger før og alltid møtt av hyggelige folk som yter god service og serverer nydelig mat.

Takk, oddb_rgej
Anmeldt 17. februar 2017 via mobile enheter

Lurvete lokale, men glimrende mat og service. Virket faktisk som at de brant for å lage god mat. Hadde også få, men veldig gode viner som jeg antar var nøye utvalgt. I en annen liga enn mye av den andre sjelløse maten som serveres på Kanariøyene.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Gnyl
Anmeldt 3. februar 2017

Vi valgte å besøke stedet to ganger i løpet av en uke. Maten var utrolig bra! Vi spiste ikke tapas, men fiskeretter, salat og en biff. Alt smakte fortreffelig. Selv om restauranten var helt full av folk fant betjeningen likevel tid til å komme bort å spørre hvordan maten smakte. Et stort pluss. Prisen på maten var helt grei. I forhold til kvaliteten på maten var prisene lave.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Siv U

Reisende som så på Restaurante Sebastian, så også på

Playa de Fanabe, Costa Adeje

Costa Adeje, Adeje

Har du vært i Restaurante Sebastian? Del dine erfaringer!