“Fantastisk mat”
Anmeldelse av Restaurante Sebastian

Restaurante Sebastian
Vurdert som nr. 31 av 437 Restauranter i Costa Adeje
Kjøkken: Spansk, Internasjonalt
God for: Romantisk, Familier med barn, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservater, Gatekjøkken
Anmeldt 3 uker siden

Fantastisk god mat og drikke.

Hyggelig og serviceinnstilt betjening.

Tapasen var veldig god og desserten satt prikken over i'en.

Hit vil jeg tilbake.

Dato for besøk: september 2019
Takk, ReisendeMack9

Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Var en familie i alder 3-60 år. Spiste tapas, og alle var storfornøyde. Variert utvalg, gode råvarer og bra service! Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, idanko123
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Leste om restauranten på tripadvisor og bestemte oss for å besøke. Hadde ingen reservasjon, men den hyggelige servitøren tilbydde oss et bord inne eller vi kunne sitte ute, vi valgte å sitte ute, noe som ble helt perfekt. Servitøren veiledet oss gjennom menyen på en fin måte, da jeg ikke har tapas som førstevalg foreslo hun en litt forskjellig meny til meg og min kone. Flott med lam til meg og tunfisk til min kone, deretter 3 retter til deling, risotto er ikke helt min greie så denne falt igjennom, min kone elsket den, så det var min greie ikke maten. Vinanbefalingen vi fikk passet utmerket. Besøker nok igjen

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 005robertsen
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Ville funnet meg et annet sted om jeg var veganer, de reklamerer med at det ikke er noe problem for veganere.. Men ble ikke mektig imponert!
Men det var virkelig koslig der, og veldig hyggelige ansatte

Takk, 308ragnhilds
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Deilige tapasretter og god vin Vært her 5-6 ganger før og alltid møtt av hyggelige folk som yter god service og serverer nydelig mat.

Takk, oddb_rgej

Reisende som så på Restaurante Sebastian, så også på

Playa de Fanabe, Costa Adeje

Costa Adeje, Adeje

Har du vært i Restaurante Sebastian? Del dine erfaringer!