“Gjennomsnittlig”

fre. 19.7.
20:00
Vurdert som nr. 38 av 431 Restauranter i Costa Adeje
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservater
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Førsteinntrykket er ofte "kun ett bord ledig" fra innkasteren da alt annet er reservert, det viser seg fort at det er et triks, men greit nok. Flott innredet lokale, men litt dårlig air-condition gjør at du fort blir svett. Maten kom raskt på bordet og luktet fortreffelig. Hvitløks-naan var kjempegodt, men dessverre skuffet resten. Kylling korma var for søt, og kylling curry var smakløs. I tillegg var kyllingen i alle rettene seig. Også svært skuffende at vi ikke så mer til servitørene før vi var ferdig med maten. Ingen spurte oss om maten smakte, og ingen spurte om vi ville ha mer drikke når glassene var tomme relativt tidlig ut i måltidet. Det finnes bedre indiske alternativ kun steinkast unna.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, KennethO547

Anmeldt 12. april 2017 via mobile enheter

Spiste middag her tidlig på kvelden, noe som viste seg å være lurt da stedet fort fyltes opp. Spiste med samboer og vår 8 måneder gamle baby. Han fikk kjapt servert noe å tygge på mens vi så over menyen. Mye å velge mellom, men godt overkommelig størrelse på menyen. Vi gikk for Chicken Butter Masala og Bombay Babu Special Jalfrezi med garlic naan og garlic rice til. Alt smakte utsøkte, maten kom kjapt og servicen var upåklagelig! Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: april 2017
Takk, Erik K
Anmeldt 10. mars 2017 via mobile enheter

Vi testet ut denne restauranten på bakgrunn av funn på TripAdvisor og det angrer vi ikke på.
Meget god mat og kjempebra service!! Hit kommer vi definitivt tilbake :-)

Dato for besøk: mars 2017
Takk, elinig77
Anmeldt 12. august 2016 via mobile enheter

Veldig bra. Kjempe god mat. Hyggelig betjening . Ligger i en bakgate, stille og fredelig. Vi kommer tilbake veldig bra mat. Mange retter

Dato for besøk: august 2016
Takk, Kari Julie N
Anmeldt 27. juli 2016

Fantastisk god mat! Restauranten er gjemt bort i en gate vi ellers aldri hadde gått til. Fant den via tripadvisor. Selv om den ikke ligger der de fleste ferdes var restauranten nesten helt full begge gangene vi var der. Bestilte bord gang nr. 2 for å sikre oss middag. Bestilte jalfreezy, curry, korma og masala. Alt smakte helt vidunderlig. Spiste pilau-rice, som også var veldig god. Vi er glad i litt spicy mat, og bestilte derfor noen medium og noen spicy krydret. Kjempegodt nanbrød. Gang nr. 2 spurte vi om å få nan med ost og chilli, noe som ikke sto på menyen - det ordnet de og det smakte helt fortreffelig.
God service, flott personale. Veldig mye mat å velge mellom. Tok 40-50 min å få maten.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, ankis1992

Reisende som så på Bombay Babu Torviscas, så også på

Har du vært i Bombay Babu Torviscas? Del dine erfaringer!