Thore Arild
Austevoll, Norge
Anmeldelse av H10 Gran Tinerfe
4,0 av 5 boblerAnmeldt 2. jan. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: januar 2019
Relaciones G, Director de Relaciones PúblicasH10 Gran Tinerfe, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 16. jan. 2019
Dear Guests
Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us.Your helpful comments are much appreciated,and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests.
Looking forward to see you again in the near future.

Riccardo Penzo
2.1 km fra H10 Gran Tinerfe
Gratis parkering
Se flere hoteller i Costa Adeje
Anmeldt 2. august 2018

Dette hotellet på strandpromenaden i Playa de las Americas, er helt fantastisk. Det er et hotell med ganske store rom. Flott beliggenhet.
Fantastisk personale, uansett i hvilken avdeling du kom inn i. Vi bodde med frokost og middag. Og jeg har aldri tidligere opplevd en slik bufeet, hverken til frokost eller middag.
Jeg skal garantert tilbake til dette hotellet.

Romtips: Rom med havutsikt eller begrenset havutsikt. Rom med havutsikt har solen på ettermiddag og kveld. Helt til solnedgang
Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
3  Takk, jb_sommaroie
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Selv om vi var uheldige med været, ble uken på Tenerife svært bra pga det flotte hotellet. Fint og rent og gode fasiliteter på alle måter. Veldig god middag med godt utvalg. Syns likevel det var spesielt at vi måtte betale for vann til maten.. Greit å betale for vin og boblevann, men vanlig vann bør være inkludert i middagen.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, torhildhelenes
Anmeldt 15. november 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger fint til ved strand/strandpromenaden. Rommene har ok størrelse. En bør velge rom med havutsikt. Rommene på andre siden av bygget er plaget med støy fra viftene. Hotellet trenger renovering. Begynner å bli slitt. Uteområdene er fint tilrettelagt. Fine bassenger og godt utstyrt med solstoler. Hotellet har eget trimrom og mange aktiviteter i løpet av dagen.
Maten som serveres i restauranten er slik som det ofte er på store hotell - ikke noe særlig spesielt og tenderer til å være smakløst. Vi valgte å spise frokost og lunch på hotellet. Middag spiste vi i sentrum. Finnes mange utmerkede restauranter der. Tar ca 30 minutter med normal gange å komme til sentrum. For øvrig finnes det ok spisesteder også i nærområdet.

Dato for oppholdet: november 2017
1  Takk, Jørn Bjarte N
Relaciones G, Public Relations Manager på H10 Gran Tinerfe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. desember 2017

Dear Jørn Bjarte N,
Thank you very much for taking time to give us such a positive Feedback. We are glad that you enjoyed your stay at our Hotel.
Your feedback has a lot of value to us.
We invite you to follow us on our Social Channels : Facebook, Twitter and Instagram, to be always updated about us and our next news. We are looking forward to see you again.

Best regards,
The Management team
H10 Gran Tinerfe

Anmeldt 6. mars 2017

Vi hadde dobbeltrom med havsutsikt og fikk et romslig rom med stort og godt bad. Vi hadde halvpensjon og det var et godt valg. Variert og god mat med så mye forskjellig at vi ikke rakk å smake på alt.Hyggelig betjening, men ekstra som safe og vannkoker var dyrt. Flott bassengområde med godt om plass, enkelt treningsrom, i hvert fall dårlige ergometersykler.

Romtips: Rom meed havsutsikt er fint, men noe støy fra barområder før midnatt
Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, BjH2014
Anmeldt 23. februar 2017

Følte oss velkommen fra første sekund! Hadde oppgradert til privelege noe som innebar mange fordeler. Vi kunne innta alle måltider i gourmet-restauranten. Der var det en stille og rolig atmosfære. Man ble servert ved bordet (vi hadde halvpensjon). Nydelig mat, fantastisk service. En spesiell takk til Jorge, Rocco, John og Angelica!!!! Rommet var ok, men vi byttet etterhvert til 5.etg. Rommene i 5 og 6 etg. var renoverte. Renholdet var ikke like bra i hver etasje. Harde madrasser, men det var bare å spør om overmadrass, så ordnet de det! Totalt sett et veldig bra hotell som vi gjerne reiser tilbake til!!

Romtips: Rom i 5 og 6 etg. er renoverte
Dato for oppholdet: februar 2017