Anmeldt 4. mai 2014 via mobile enheter

Fine leiligheter, renhold 7 dager i uka. Fine bassenger og barneklubb. Underholdning hver kveld på hotellet, men likevel rolig og fint område. Perfekt å bo her med barn. Kort vei til lokalt kjøpesenter med matvarebutikk, restaurant, parfymeri, souvenirbutikker m.m

Dato for oppholdet: april 2014
Takk, Laila V
Anmeldt 21. oktober 2012

Fin beliggenhet med litt gå avstånd til det mann tränger..Kort taxi tur til Playan.
Ypperlig beliggenhet om man liker og gå litt....
Greit med resturanter i nærheten.Fin gå tur til strande delduqe og fanabe`

Romtips: Bungalow er nok og anbefalle.
Dato for oppholdet: januar 2012
Takk, P_l_A1166580
Anmeldt 29. april 2012

Jeg har nettopp kommet hjem fra en uke i Tenerife på dette hotellet. Hotellet er veldig stort og de ansatte er veldig hyggelige. De ringte oss så fort vi kom på hotellrommet for å spørre om vi var fornøyde. Vi valgte å ha kun frokost på hotellet, som var en veldig god opplevelde. Mye å velge mellom. Vi valgte å spise på hotelles middagsbuffet siste kvelden: veldig mye å velge i mellom. God mat og god dessert. Synd vi måtte betale ekstra for drikke (18 euro for maten + drikke) Rommene var store og rengjøringen var bra. Bassengområdet var veldig stort, livlig og veldig fint. Var litt underholdning og de ansatte ønsket oss en god morgen hver dag.

Vi var her i Aprilmåned, siste uken med turister - merket ikke noe til det. Været var litt varierende, men ikke noe regn mens vi var i Tenerife.

Reiser gjerne tilbake hit om anledningen byr seg. En ferie du sent vil angre på.

Dato for oppholdet: april 2012
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Henrikke
Anmeldt 24. april 2012

OK familiehotell. Fint for barn. Mange trapper internt på området gjør det litt tungvint for transport av bagasje, barnevogn mm. Hjelpsom betjening.

Romtips: Markterrasse kan ligge "under bakkenivå".
Dato for oppholdet: april 2012
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Apollo
Takk, trny
Anmeldt 29. mars 2012

Kjempe fint hotell, flott bassengområde. Anbefales til barnefamiler på tur, men egnet seg ikke så godt for par med barnefri. Vi bodde i bungalow, og synes rommet var veldig bra. Vi hadde all inclusive, grei mat, men ville ikke valgt det igjen.

Dato for oppholdet: mars 2012
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Apollo