Anmeldt 30. juli 2014

Vi syntes Isabel var et helt ok hotel/ bungalow. Ok rengjøring og helt ok fasiliteter. Maten på restauranten synes vi var litt skuffende, så det ble bare med et besøk. Dyrt synes vi maten var, sånn sett i forhold til hva vi fikk for den prisen. Respesjonspersonalet var noe slitne og sure. Lobbyen var kontant full av gjester som benyttet seg av wifi, som bare var i den seksjonen av hotellet. Lurer på om det kan være en sammenheng mellom sure damer bak skranken og konstant folkefull lobby? Showet på kvelden var ok, men serveringen var treigt. Men det skyldes nok for få personer på jobb. En gang gikk vi da showet var over, vi ventet og ventet på forfriskninger, en annen gang klarte jeg ikke få tak i servitøren. Svømmebassenget er for smått, sett i sammenheng med hvor mange gjester det er der. Trangt konstant, både i basseng og mellom solsenger ( hvis man er så heldig å få tak i en da).

Dato for oppholdet: juli 2014
Takk, Merethe J
GFHoteles, Director General på GF Isabel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2014

Dear Sirs,

Thank you for your comment. We regret though that we did not meet all your expectations and that you were not entirely with the aspects of your stay.

All the comments for us are very important: the good one and the bad one. Pleas be sure that your feedback helo us improve our services.

it is a different thing to have choices and things you would wish to have, and other things are criticism even outside the Hotel which we cannot help.

Once again thank you for your attention.

Kind regards,

Anmeldt 4. mai 2014 via mobile enheter

Fine leiligheter, renhold 7 dager i uka. Fine bassenger og barneklubb. Underholdning hver kveld på hotellet, men likevel rolig og fint område. Perfekt å bo her med barn. Kort vei til lokalt kjøpesenter med matvarebutikk, restaurant, parfymeri, souvenirbutikker m.m

Dato for oppholdet: april 2014
Takk, Laila V
Anmeldt 21. oktober 2012

Fin beliggenhet med litt gå avstånd til det mann tränger..Kort taxi tur til Playan.
Ypperlig beliggenhet om man liker og gå litt....
Greit med resturanter i nærheten.Fin gå tur til strande delduqe og fanabe`

Romtips: Bungalow er nok og anbefalle.
Dato for oppholdet: januar 2012
Takk, P_l_A1166580
Anmeldt 29. april 2012

Jeg har nettopp kommet hjem fra en uke i Tenerife på dette hotellet. Hotellet er veldig stort og de ansatte er veldig hyggelige. De ringte oss så fort vi kom på hotellrommet for å spørre om vi var fornøyde. Vi valgte å ha kun frokost på hotellet, som var en veldig god opplevelde. Mye å velge mellom. Vi valgte å spise på hotelles middagsbuffet siste kvelden: veldig mye å velge i mellom. God mat og god dessert. Synd vi måtte betale ekstra for drikke (18 euro for maten + drikke) Rommene var store og rengjøringen var bra. Bassengområdet var veldig stort, livlig og veldig fint. Var litt underholdning og de ansatte ønsket oss en god morgen hver dag.

Vi var her i Aprilmåned, siste uken med turister - merket ikke noe til det. Været var litt varierende, men ikke noe regn mens vi var i Tenerife.

Reiser gjerne tilbake hit om anledningen byr seg. En ferie du sent vil angre på.

Dato for oppholdet: april 2012
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Henrikke
Anmeldt 24. april 2012

OK familiehotell. Fint for barn. Mange trapper internt på området gjør det litt tungvint for transport av bagasje, barnevogn mm. Hjelpsom betjening.

Romtips: Markterrasse kan ligge "under bakkenivå".
Dato for oppholdet: april 2012
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Apollo
Takk, trny