“God mat”

Kjøkken: Europeisk
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 18. desember 2018

Gått forbi her mange ganger,men aldri spist her.Denne gangen bestemte vi oss for å prøve middag her.Dette ble en possitiv overaskelse.god mat,og en hyggelig betjening.

Takk, Pero391
MR1653, Gerente på Restaurante Mania, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. desember 2018

Tusen takk Pero391!! :)

Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Jeg har var på mange resturanger og puber. Det smilet og den gode service vi møte var perfekt . Personale var på hele tiden på en god måteVi drakk en spansk vit vin som var god

Takk, axept
MR1653, Gerente på Restaurante Mania, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Tusen takk Venture370737!! :)

Anmeldt 8. mars 2018 via mobile enheter

Ventet lenge på å bestille drikke og mat.
Fikk først mat så drikke etter å etterlyse det. Fikk ikke det vi hadde bestilt.

Dårlig mat med svidd hvitløk smak.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, arnt2017
pipam2019, Director General på Restaurante Mania, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2020

Takk for at du verdsetter oss fordi det hjelper oss med å forbedre oss. Jeg beklager opplevelsen :(

Anmeldt 6. april 2017 via mobile enheter

To dager på rad spiste vi her. I går var vi fornøyd med maten. i dag bestilte jeg kylling den var så overstekt at den var stein hard. Prøvde å gi beskjed. Fikk tilbakemelding på at den skulle være sånn og det var det. Klaget en gang til slapp å betale for den. Syns allikevel de kunne beklage eller tilby noe annet. Fordelen er at barna får maten raskt. Det er og morsomt at glassene er sko

Dato for besøk: april 2017
1  Takk, Synnøve R
carlosmania2323, Director General på Restaurante Mania, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. april 2017

muchas gracias por su comentario se lo hubieramos cambiado con mucho gusto.le pido disculpas

Anmeldt 14. desember 2016 via mobile enheter

Familie på fem som hadde en koselig og smakfull lunsj med mye mat og god service! Anbefales for en stor og rimelig lunsj etter en dag på stranden.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, StianD45

muchas gracias por su comentario.un saludo

Reisende som så på Restaurante Mania, så også på

Playa de las Americas, Arona

Playa de las Americas, Arona
Tenerife, Kanariøyene

Har du vært i Restaurante Mania? Del dine erfaringer!