“Knallgod pizza”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Vi har spist to ulike pizzaer med sprøstekt bunn,mye ost og smaksrikt kjøtt(pepperoni og ibericaskinke) og en knallgod lokal kaffedrikk som på bildet

Takk, 953christinea
GourmetlandGroup, Director Comercial på The Brasserie Las Américas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mars 2019

We regret your experience we will take note, thanks ...

Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Vil klart anbefale maten på denne restauranten, nydelig tilberedelse fra kullgrillen. Hyggelig personale
Vi kommer tilbake neste år

Dato for besøk: april 2018
Takk, tor arne moss W
Gourmetland R, Director Comercial på The Brasserie Las Américas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Tack!

Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

God mat, men merkelig stemning og oppførsel av de ansatte på denne restauranten. Fikk en litt rar vibe.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, TMBX
Anmeldt 25. februar 2017 via mobile enheter

Dette var en god spareribs, kjøttet formelig ramlet av beinet og smaken var super, må trekke litt for lunkne grønnsaker, men greit over gjennomsnittet her i området

Dato for besøk: februar 2017
Takk, tomas h
gourmetland, Director Comercial på The Brasserie Las Américas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mai 2017

gracias por su comentario

Anmeldt 8. desember 2016 via mobile enheter

Vi skulle finne et sted å spise og The Brasserie så tiltalende ut. Vi ble møtt av en hyggelig "innpisker" og fikk et bra bord. En rolig restaurant, og tydelig med godt besøk. Mange stamgjester? Maten var godt tilberedt og med god smak. Min kone spiste en fiskerett. Jeg spiste et grillspyd. Vi var begge godt fornøyd. Restauranten anbefales.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, alfjohann

gracias por su comentario

Reisende som så på The Brasserie Las Américas, så også på

Playa de las Americas, Arona

Har du vært i The Brasserie Las Américas? Del dine erfaringer!