“Ikke det helt store”

Kjøkken: Moderne
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 28. oktober 2017 via mobile enheter

Vi hadde lest gode anmeldelser av dette stedet, men må dessverre at Jade Stone ikke levde helt opp til forventningene. Personalet var raskt på plass for å spørre om drikke og mat, men uten særlig engasjement. Dette gjaldt særlig kelneren som virket svært lite interessert.

Dagens fisk ble valgt av 2 i følget, litt forvsalt og med forskjeller i tilbehør rettene i mellom. Ledsagerne hadde kjøttretter, hvir kjøttet var mørt og godt, mens grønnsakene var overkokte og sausene kom i store mengder. Kelneren ble spurt om rødvinen var korrekt temperert, noe han bekreftet. Den var altfor varm og vinkjøler måtte til.

Alt i alt; grei mat og ok vin, men lite trivelig personale trekker ned.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Jan Christian B

Anmeldt 15. februar 2017

Vi har vært her flere ganger over flere år. Litt ignorant og upersonlig servicede to siste årene. Presentasjonen på tallerkenen var det ikke jobbet mye med. En kyllingfilét og noen kokte grønnsaker slengt uryddig ved siden av. Dette var ikke bra. Kyllingen var også litt tørr. Det hele bar litt preg av en stresset serieproduksjon. Jeg vet de kan bedre enn dette...

Dato for besøk: februar 2017
Takk, RestlessADHD
Anmeldt 12. april 2014 via mobile enheter

Vi hadde to forskjellige forretter og alle var fornøyde. Duck Foie var på øverste hylle! Tre ulike hovedretter som var minst like smakfulle. Nydelig tiramisu tilslutt med canarisk kaffe. God hvitvin men svakt vinkart. Travle kelnere men dedikerte. Kanskje litt slitne etter en lang dag? Kanskje feriens beste matopplevelse, og heller ikke den dyreste! Ca 400 pr pers med all drikke, vin, 3 retter og kaffe.
Tips: spør etter sjefens anbefaling!

Takk, qwertyalex
Anmeldt 26. februar 2014

Nydelig spisested rett ovenfor H10! Spiste der tre ganger på en uke, samtlige besøk var utmerket. Hyggelige ansatte, fine lokaler, utmerket mat og generelt god atmosfære!
Anbefaler alle å spise her!
Du kommer ikke til å angre!

Dato for besøk: februar 2014
    • Atmosfære
Takk, AndersD115
Anmeldt 6. februar 2013 via mobile enheter

Bra sted, tvers over gaten for H10 Costa Adeje Palace Hotel. God mat, god vin, god service og en hyggelig atmosfære. Middels priset. Kan absolutt anbefales.

• Atmosfære
Takk, RestlessADHD

Reisende som så på Jade Stone, så også på

Costa Adeje, Adeje

Har du vært i Jade Stone? Del dine erfaringer!