“Beste biffen”

Vurdert som nr. 55 av 431 Restauranter i Costa Adeje
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Er du ute etter et godt biffmåltid, er dette stedet å gå. Utrolig god og gjennomført mat. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, stianr250

Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Fleksibelt og vennlig personale som tilrettelegger og sørger for at vi får et hyggelig måltid. At maten smaker fantastisk er jo også supert. Og prisene var svært hyggelige. Hva mere kan du be om?

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Arild L
Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat.
Spesielt hummer og indrefilet av okse med foie gras og trøffel smaker nydelig. Et minus at de serverer på stekevarm tallerken slik at kjøttet etterstekes mens man spiser.
Silvano er den mest fantastiske kelner/hovmester man kan få og meget behjelpelig .

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Steinar B
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Første gang vi besøkte denne restauranten for lunch. Salat og tapas, fantastiske råvarer. Veldig god service. Var så godt fornøyd at vi bestilte bord til kvelden. Starter var tunfisk carpaccio, veldig bra. Så hadde vi filet, kjempebra, veldig mye kjøtt Veldig god cappochino og store drinker Anbefales

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 251yngveh
Anmeldt 3. februar 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelige ansatte. De kjente oss igjen da vi kom tilbake, og fikk oss til å føle oss veldig velkomne.
Gode tilbud tidlig på dagen. Veldig gode retter hele dagen, vell verdt prisen!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, carodew

Reisende som så på Cordon Rojo, så også på

Playa de Fanabe, Costa Adeje

Har du vært i Cordon Rojo? Del dine erfaringer!