Anmeldt 28. februar 2018

Nå hadde vi rom 421 da med utsikt mot sjø, selve rommet er oppgradert med lyse og komfertable møbler og sengene med helt topp madrasser. Rommet er på ca 45 m2 så der er god plass. Det var litt uvant med badekar mellom dusj - toalett og sengene da ble det helt åpent badekar. På ballkongen var der også ny ligge-sitte benk. Restaurant Zorro var også oppgradert positivt med lyse farger og de forskjellige serverings border for kald og varm mat. Mat utvalget er et kapittel for seg selv utrolig. Igjen må jeg bare si gode ord om betjeningen som er helt topp. Nå pågår der bygging av nytt hotell rett over gaten til Gran Tacande inngangen som til sine tider gir litt støy. Antar dette hotellet er ferdig i slutten 2018 begynnelsen 2019

Romtips: Rom 421 har utsikt mot sjøen og en har ingen følelse av å være innstengt.
Dato for oppholdet: februar 2018
1  Takk, kbhegre
CalidadDreamplace, Director de Relaciones con Clientes på Gran Tacande Wellness & Relax Costa Adeje, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2018

Kjære kbhegre,

Først og fremst vil vi takke deg for at du valgte Gran Tacande, og selvfølgelig for at du deler din uforglemmelige opplevelse på TripAdvisor.

Vi er glade for å kunne si at Gran Tacande i dag kan tilby helt nye moderne rom, designet med et anderledes konsept som skaper en unik atmosfære og er perfekt for en avslappet ferie, i tillegg til å kunne tilby eksklusive bekvemmeligheter, velkomstgaver, putemeny og mye mer. Som et eget luksustilbud er noen av rommene våre utstyrt med boblebad eller basseng med privat “swim up”-løsning.

Vi takker deg for dine fine ord om vårt vennlige personale som alltid smiler. De gjør sitt beste for å oppfylle alle dine drømmer og sørge for at du får et trivelig opphold.

Tilslutt håper vi at vi snart kan gi deg enda en uforglemmelig ferie på Gran Tacande.

Vennlig hilsen

Anmeldt 6. desember 2017 via mobile enheter

Satt igjen med en positiv opplevelse som gjør at vi ønsker oss tilbake. På plussiden nevnes komfortable rom med meget gode senger. Godt renhold, hyggelig betjening over hele spekteret, og ikke minst, meget god frokost og kveldsbuffe. Noe bygge/vedlikeholdsarbeid kan være forstyrrende, men dette arbeidet er snart ferdigstilt. Det eneste minus vi fant var at områdene rundt bassengene var glatte.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, egilsen
CalidadDreamplace, Director de Relaciones con Clientes på Gran Tacande Wellness & Relax Costa Adeje, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. februar 2018

Hei, egilsen,

Først og fremst er det en glede for oss å ha gjester som deler opplevelsene sine på TripAdvisor. Tusen takk for at du legger igjen en tilbakemelding om Gran Tacande.

Det er en glede for oss å høre at du satte pris på Zurron Market Buffet, både til frokost og middag, der kjøkkenbetjeningen tilbereder et stort utvalg retter så gjestene våre kan få mange ulike smaksopplevelser.

Vi vil gjerne takke deg for at du nevner den gode og oppmerksomme servicen som betjeningen vår yter og den gode kvaliteten på de helt nye rommene, som nylig har blitt oppusset, og som har tilbud om pute-meny, amenitites og mye mer.

Når det gjelder ditt forbedringsforslag, vil vi videresende det til de relevante avdelingene for å sette i gang nødvendige tiltak. Vi kommer til å vente på at du reiser tilbake til Tenerife igjen så vi kan ønske deg velkommen på nytt her på Gran Tacande!

Med vennlig hilsen

Anmeldt 21. desember 2016

Ærverdig hotell med flotte rom! Fin beliggenhet nær badestrand, og med supert bassengområde. Aldri problemer med å finne ledige solsenger.
Nydelig frokost med alt av varme retter, pålegg, og en smoothiebar som var fantastisk! Og kakedisken og champagnen kronet verket!

Romtips: Rom mot bassenget og havet
Dato for oppholdet: november 2016
Takk, Svein I
Anmeldt 29. februar 2016

Fantastisk service og god mat...det beste hotellet vi har vært på. Litt dårlig utsikt, men siden vi bestilte turen i siste øyeblikk, så var det egentlig forventet en litt dårligere plassering. Men rommet i seg selv var flott.
Hotellet anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, Målfrid R
Calidad-Dreamplace, Director de Relaciones con Clientes på Gran Tacande Wellness & Relax Costa Adeje, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. mars 2016

Kjære Målfrid R,
Det er en ære å motta dine vennlige og velformulerte ord om Dream Gran Tancande på Tripadvisor.
Det er fantastisk at du satte pris på utvalget av maten og den upåklagelige servicen fra vårt hardarbeidende personale.
Det er flott å høre at du syntes rommet var imponerende, selv om vi beklager at utsikten fra balkongen ikke var slik du hadde foretrukket. I fremtiden kan du alltid henvende deg til resepsjonen for å oppgradere til et rom med havutsikt for å få en nydelig utsikt mot havet.
Tusen takk for din anbefaling. Vi ser fram til å ønske deg velkommen igjen på Dream Gran Tacande i fremtiden.

Anmeldt 30. juli 2014

Vi er meget fornøyd med vårt opphold på Dream hotel Gran Tacande. Topp service, hyggelig personal. Rengjøringen var bra. Maten, OMG, den var kjempegod. Bredt utvalg. Fint basseng, med saltvann. Flott spaområde. Kort vei til stranden. Dyrt shoppingsenter ved siden av :-(.

Dato for oppholdet: juli 2014
1  Takk, Merethe J