Anmeldt 27. juni 2016

Farlig å skryte for mye av dette hotell. Her merket i de siste år at alt for mange dansker har oppdaget det og derfor vanskeølig for oss stamgjester å få plass. Har kommet her i mange år og trives her sammen med mange gjenganger som jeg treffer flere ganger hver år

Dato for oppholdet: april 2016
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, John Villy A
Anmeldt 12. mars 2016

Har akkurat kommet hjem etter 14 dager på Hovima Panorama. Et hotell for dem spm ønsker ro og fred, uten støyende musikk og bademadrasser ved svømmebassenget. Vi hadde halvpensjon, selv om ikke utvalget var av de største vi har sett var maten god og velsmakende. Vi kontaktet hotellet før avreise og varslet om sen ankomst. Da vi ankom var det satt inn en koldtallerken i kjøleskapet fordi vi ikke rakk middagen. En flott gest fra hotellet. Rommene var greie nok, men trenger renovering. Personalet på hotellet var svært hyggelige og hjelpsomme, de beste vi har opplevd på spanske hoteller. Bassengområdet var fint, selv om folk okkuperte senger med håndkær straks området ble åpnet var det senger nok til alle. Vi anbefaler hotellet først og fremst til godt voksne mennesker.

Romtips: Det finnes en del rom hvor man fra balkongen ser rett inn i en murvegg som er noe billigere unngå disse.
Dato for oppholdet: mars 2016
1  Takk, Fredrikstadgutt
HovimaHotels, Director General på HOVIMA Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mars 2016

Kære gæst,

Først undskylder, hvis vi begår fejl skriver i sin sprog-

Mange tak for denne anerkendelse på tur er meget vigtigt for alle, der arbejder her i HOVIMA Panorama. Vi er glade for, du har nydt vores lækre buffeter vores mad, som har nydt gæstfrihed af vores medarbejdere og har forstået sjæl hotellet: fred og roligt
Tak for at anbefale til fremtidige rejsende, håber at se dig tilbage på hotellet på din næste ferie til øen.

Venlig hilsen,
Coro / Director Hotel

Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 22. februar 2016

I mars 2016 besøker vi Panorama for vår 20. gang. Det bør fortelle alt om at vi er fornøyde med dette hotellet. De har en meget dyktig og serviceorientert stab, god mat og hyggelige omgivelser. Leilighetene er ikke luksuriøse, men mer enn koselig nok for oss, og de er rene. Vi elsker atmosfæren på hotellet, og vi føler oss virkelig som hjemme når vi bor på Panorama.
Vi anbefaler å bestille leiligheter med havutsikt eller utsikt til bassenget, selv om det vil koste deg litt mer. Beste hilsen fra Wenche og Ragnar!

1  Takk, Ragnar K
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.no.tripadvisor.com. Vis original
HovimaHotels, Manager på HOVIMA Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mars 2016

Dear Wenche & Ragnar,

How delightful is to read your comments about HOVIMA Panorama!!!
Thank you very much for your loyalty; for us it is a pleasure to meet you at the hotel every year!!

Kind regards,
Coro/ Hotel Manager

Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 22. februar 2016

Takk, Ragnar K

Dear Wenche & Ragnar,

How delightful is to read your comments about HOVIMA Panorama!!!

Kind regards,
Coro/ Hotel Manager

Anmeldt 4. februar 2016

Var her i Jul og Nyttår 2015 også 2014 og mange gange før.
Hotellet begynner jo å bli litt nedslitt men meget oppveies av et fantastisk hyggeligt personal.
Ligger veldigt sentralt ikke langt fra Playa la Pinta.
Ved bestilling må man huske å sende mail til hotellet og spørre om å få rom poolside ellers risikerer man å få "The Wall" noen få rom har utsgt med en stor betong vegg og er ikke koselige

Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, John Villy A
HovimaHotels, Manager på HOVIMA Panorama, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2016

Dear John,

Først av alt, beklager hvis vi gjør feil skriver i Norweigian
Takk for den hyggelige tilbakemeldingen angående ditt siste opphold hos oss på Hovima Panorama. Vi er glad for å vite at du liker kommer hit for å tilbringe vinterferien, og du setter pris på hotellet vårt personale er fantastisk !!
Vi håper vi har gleden av å ønske deg velkommen tilbake til hotellet neste jul !!

Vennlig hilsen,
Coro / Hotel Manager