“Glimrende kjøkken. ”

Vurdert som nr. 60 av 431 Restauranter i Costa Adeje
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 31. mars 2019 via mobile enheter

Besøkte stedet flere ganger både til middag på kvelden og ved lunsjtider.
Betjening er svært serviceinnstilt uten å være påtrengende.
Kjøkkenet leverte strålende kvalitet både når det gjelder kjøttretter og salat.
Spennende spesialmeny med drikke inkludert.
Cremebrulet som er hjemmelaget er i en klasse for seg!!
Sympatiske priser.
Stedet er absolutt verdt å besøke!!

Dato for besøk: mars 2019
Takk, gullhaugen

Anmeldt 26. april 2018

Vi dro til denne restauranten to ganger i løpet av vår uke i Adeje. Nydelig mat samt fantastisk service med hyggelige servitører. Man føler seg velkommen til de grader! Vi testet flere ting fra menyen men vil spesielt trekke fram og anbefale Paellaen. Helt perfekt!

Dato for besøk: april 2018
Takk, 147ingvildj
Anmeldt 18. april 2016 via mobile enheter

Vi spiste både pizza, entrecôte, lam og mix grill. Alt var veldig godt og fornuftig priset.
Blide og hyggelige servitører

Dato for besøk: april 2016
Takk, Steff1977
Anmeldt 11. oktober 2015 via mobile enheter

Ref anmeldelse "over gaten"; vi gikk nedover gaten da vi ble spurt om å se på menyen, men takket nei. Vi ble da tilbudt å ta med en meny hjem. Dette skulle vise seg å være det smarteste de har gjort. Etter å ha sett på den i fred og ro, tok vi turen dit neste kveld.

Biffen var bedre, større og mer delikat tilberedt enn restauranten over gata. Mye mat.

Pluss: god mat, is til barna, aperitiff til regning. Hyggelig betjening som gjorde det de skulle, og litt til. Man ble ikke kasta inn dit.
Minus: savner litt annet enn chips til middag..

Kommer garantert tilbake her!

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, KennethR2
Anmeldt 13. februar 2015

Nydelig mat,masse mat,og veldig rask servering. De ansatte var veldig hyggelige,morsomme,og serviceinnstilte,og det var en veldig lun og avslappende atmosfære på stedet. Resturanten ligger i "trappegata",og m inngang fra gata ved siden av også. Kan virkelig anbefales.

Dato for besøk: februar 2015
    • Atmosfære
Takk, ElinMandal

Reisende som så på restaurante pizzeria colala, så også på

Costa Adeje, Adeje

Playa de Fanabe, Costa Adeje
Costa Adeje, Adeje

Har du vært i restaurante pizzeria colala? Del dine erfaringer!