“Et hyggelig spisested med god service”

Bobby's III Indian Tandoori Restaurant
Vurdert som nr. 22 av 431 Restauranter i Costa Adeje
Anmeldt 7. mars 2019

Vi hadde lyst på indisk mat og valget falt på Bobbys. Tross iherdige forsøk fra "innkastere" på å få oss inn på andre spisesteder, så kom vi oss dit vi hadde planlagt. Restauranten var nesten tom når vi kom, og vi fikk full oppmerksomhet og service ved bestillingen. Vi fulgte anbefalingene og fikk forskjellige retter i 3 forskjellige styrker, helt slik som vi ønsket. Servitøren var stolt og presenterte rettene på en flott måte, og maten både luktet og smakte veldig godt, så dette stedet kan jeg selvsagt anbefale !

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Dag-Morten

Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Smakfull og vellaget mat..meget god service..servitørene var meget høflige..vi fikk store rikelige porsjoner. Vi anbefaler besøk!!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, tuulamariahelena
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Suveren indisk mat, god service og rimelig priset. Her får du alle indiske retter du kan tenke deg og litt til.

Takk, mailinnh
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Et hyggelig sted med god, men sterk indisk mat. Vi bestilte medium sterk mat men fløtebasert smakte mer chili. Anbefaler stedet for de som liker godt krydret indisk mat. Valgmulighetene er mange når det gjelder styrke. Prisen er det heller ikke noe å si på

Takk, 953christinea
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Kjempe god mat, hyggelig betjening, store posjoner og veldig gode priser! Vindaloo er veldig sterk :)

Takk, thomaslG3234YC

Reisende som så på Bobby's III Indian Tandoori Restaurant, så også på

Har du vært i Bobby's III Indian Tandoori Restaurant? Del dine erfaringer!