Anmeldt 15. juli 2016 via mobile enheter

Vi var var veldig fornøyd med vårt opphold på Bella Venezia, veldig god service. De hjalp oss med alt, anbefales. For oss var plasseringen super, i gamle byen, kort avstand til alle våre behov. Leide også bil i resepsjonen og fulgte deres anbefalinger, helt fantastisk dag. Kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, BirgitteH8
Anmeldt 28. juni 2015

Vi bodde først tre netter litt utenfor sentrum men bestemte oss for å trekke inn til gamlebyen istedet,og det er vi glade for! vi var kjempeheldig som fant hotellet da vi gikk å vandret i gamlebyen i Corfu, og at vi fikk rom for fire netter!for det første blir man veldig godt mottatt, med velkomstdrink i hagen mens de sjekker deg inn og tar bagasjen til rommet. Et vakkert gammelt og godt ivaretatt hotell med spennende historie, nydelig møblert. Rommene er romslige,høyt under taket,veldig stille og roligt selv om man er i sentrum. Badene er små men hotellet har så mye sjarm at det gjør ingen ting! Frokosten er økologisk og helt magisk god og den serverest ute i en utrolig vakker romantisk hage. Du lager din egen ferkspressede juice og her satses det på kortreist mat! Helt topp kvalitet for matelskere! like ved hotellet ligger resturanter på rad og rekke, beste beliggenhet i byen.supert å bo på dette hotellet for å så ta dagsturer med buss rundtomkring på øya Corfu. Hotell opplevelsen gjorde at vår spontane ferie ble helt fantastisk, om vi drar til Corfu igjen så må vi bo her!

Dato for oppholdet: juni 2015
1  Takk, Heidi S
Anmeldt 31. mai 2015 via mobile enheter

Vi er på Korfu minst tre ganger per år i forbindelse med reise til/fra vår leilighet i Albania. Vi har prøvd mange hoteller på Korfu, men vender alltid tilbake til Bella Venezia, denne perlen av et hotell i gamlebyen. Det ligger perfekt til i utkanten, få meters gange til gode og sjarmerende restauranter. Hotellhagen med sin fantastiske frokost er bare en oase. Servicen kan ikke bli bedre, vi simpelthen elsker dette hotellet.

Dato for oppholdet: september 2014
3  Takk, Lommedal
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 30. oktober 2014

Har bodd her så mange ganger. Det ligger i perfekt beliggenhet for å utforske Korfu by, og har det mest vennlige personalet som alltid er villige til å gi det lille ekstra. For meg er det kontinuerlige forbedringer legges til hvert år til den vakre hagen og frokost spiseområde sier alt . Dette er et flott hotell som tilbyr mye mer når det gjelder kvalitet enn andre hotell i Korfu forbedre år etter år. Rommene er svært komfortable og madrassene er flotte. Dette er et meget særpreget hotell når det gjelder komfort og beliggenhet i Korfu sentrum. Frokosten er fantastisk og de ansatte er så villig til å hjelpe deg. Dette er et utmerket hotell! Jeg gleder meg til å reise tilbake.

Takk, 421ChanelleW
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.co.uk. Vis original
Anmeldt 16. september 2014

Flott lite hotell med utmerket beliggenhet og gangavstand til "gamlebyen" og sentrum ellers. Veldig hyggelig og servicevennlig personale. God frokost servert i en hyggelig hage. Fine rom som blir omhyggelig rengjort hver dag med gode senger. Vi kommer tilbake :-)

Dato for oppholdet: september 2014
1  Takk, Arild F