“Fantastisk mat til en billig penge!”
Anmeldelse av Pane e Souvlaki

Pane e Souvlaki
Vurdert som nr. 17 av 267 Restauranter i Korfu by
Kjøkken: Gresk, Grill
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 17. desember 2017 via mobile enheter

Kjempegod mat til en billig penge sentralt i Korfu by! Hyggelige ansatte som yter god service. Anbefales!

Dato for besøk: august 2017
Takk, norawil

Anmeldt 1. januar 2017

Utrolig god mat og ett flott sted å sitte, litt dårlige stoler, liv og røre rundt, anbefales på det sterkeste, billig, fint sted mitt i Corfu by <3
August 2013

Dato for besøk: april 2016
1  Takk, 222222_13
Anmeldt 29. juli 2016 via mobile enheter

Hit går du om vi vil ha skikkelig tradisjonell gresk grillmat, ingen jåleri, men ekte vare. Får i tillegg mye for pengene med fin atmosfære.

Takk, Roentroen
Anmeldt 15. juli 2016

Lite sted med utendørs servering med små bord som står tett i tett, halvveis i nedoverbakke. Man sitter ganske intimt med andre gjester. Ikke en plass vi hadde valgt å prøve, hadde det ikke vært for lovordene fra tripadvisor. Fullt trykk med kunder, så vi måtte vente for å få bord, men vi fikk en ventepils på trappen fra det hyggelige personalet. Omsider fikk vi bord, og vi bestilte grillspyd med svin, kun ca 6€ pr. porsjon inkl, pommes frites og pitabrød - stor porsjon med 3 grillspyd. Dette smakte overraskende godt, og for en så billig penge blir det full score. Anbefales! Det som trekker litt ned var at det føltes ut som at servitørene ville at vi skulle skynde oss med å spise opp slik at nye kunder kunne få bordet vårt - som på et "samlebånd".

2  Takk, Zxr9
Anmeldt 3. juli 2016 via mobile enheter

Veldig god mat, og kjapp service. Passe porsjoner. Passe pris, var veldig deilig med vifter ute da fort er ganske varmt på kvelden. Var veldig populært så er litt første mann til mølla. Ikke så mange plasser. Men absolutt verdt et besøk

2  Takk, CecilieA37

Reisende som så på Pane e Souvlaki, så også på

Har du vært i Pane e Souvlaki? Del dine erfaringer!