Gratis avbestilling frem til 26.08.22
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
eDreamsUSD 143
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Litt tilfeldig at vi fant frem til denne perlen av et sted. Veldig glad for at vi fikk en overnatting i Gamle-Husan. Svært hyggelig vertskap, god hjemmelaget mat og en trivelig gardsbutikk. God kvalitet på alt. Er du i området bør du absolutt besøke gården. Vi kommer gjerne igjen.

Takk, 496grys
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Jeg ble skikkelig skuffet over mattilbudet her. Det er i utgangspunktet gode norske matretter, men mangler både smak og kvaliteten man forventer. Blant annet var is med rørte bjørnebær en kule butikk-vaniljeis med to (2!) frosne bjørnebær Porsjonene var ellers forholdsvis små. Ellers greie omgivelser til gården, selv om man ikke har telefondekning.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Oeyvind L
Anmeldt 12. oktober 2016

Godt vi fant "juvelen". Har lenge fulgt stedet på facebook, blitt frista av hverdagsglimtene der. I høstferien tok jeg og familien turen. På vei mellom opplevelser Dresin sykling i Flekkefjord og Kjerag tur. Vi trengte overnatting og valgte hytte på Heddan. Vi ringte å booka også 3 rettersmiddag - enklere for oss, og super god "hjemmelaga" mat fra dem.
Stedet falt i smak for både barn og voksen - kommer gjerne igjen. Anbefales

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, mandalsfolk
Anmeldt 5. mai 2016 via mobile enheter

Heddan Gard skrytes opp i skyene av den lokale reiselivsbransjen. Derfor var det med store forventninger jeg inntok stedet - og det innfridde.

Svinenakken med brun saus var helt fantastisk. Tradisjonsmat på sitt beste, med masse godt tilbehør attåt. Den middagen kunne jeg (nesten) spist hver dag i et halvt år. Servicen var både god og lettbeint.

Med andre ord: Jeg kommer gjerne igjen!

PS: Spar instagrammingen til du kommer tilbake til sivilisasjonen. 3G og 4G kan du se langt etter, og det føles helt riktig når du er på idylliske Heddan Gard.

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, ehaddeland
Anmeldt 8. september 2015

En gjeng på ni damer vil med dette videreformidle en fantastisk week-end på Heddan Gard. Vi ble tatt imot med åpne armer, og servicen var upåklagelig! Alt ble lagt til rette for at vi kunne gjennomføre 3 etapper av barnevandrer-stien, fra Årli i Kvinesdal til Laudal i Marnardal. Vi ble kjørt til startpunktet om morgenen og hentet etter endt tur tilbake til Heddan - til en deilig 3-retters middag og koselig servering. Flott at vi slapp å bære stor sekk - til og med ikke på siste etappe. Da ble sekkene kjørt hjem til en av deltakerne som en del av servicen! Dette kan vi anbefale andre å gjøre!

Dato for oppholdet: august 2015
  • Reisetype: Reiste med venner