“God middag”
Anmeldelse av Milano

Milano
Vurdert som nr. 1 av 8 Restauranter i Vinstra
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Hadde en rask middag her på en rolig kveld for resturanten.

Stort og enkelt lokale, oppmerksom kelner kom raskt med menyen og bestilt drikke. Vi gikk for pizza og fiskerett, begge deler kom som bestilt.

Delikat og velsmakende, min rett med stekt fisk overrasket positivt med veldig god saus og fin fisk.

Kommer gjerne tilbake.

1  Takk, j_rno381

Anmeldt 22. november 2018

Her spiser jeg ofte ! Alltid hyggelig å komme hit - god mat og flott service. Vel verdt å legge igjen penger her :)

Takk, AnneA2355
Anmeldt 21. august 2018

God service, pizzaen var intet høydepunkt. Lokalene er kjedelige, baren er ok. kommer neppe tilbake hit.

Takk, janeng
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

En av de beste restauranter Gudbrandsdalen kan skilte med, nydelig biff, mør som fløte, godt utvalg og dyktige kokker! God service, rask levering samt har take away om man ønsker det! Beste biffen vi har spist i Norge i sommer, anbefaler Milano på det sterkeste!

Takk, line s
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig dårlig service i triste omgivelser. Ikke ryddet på flere bord og vi som gjester ble totalt oversett. Vi ventet altfor lenge før vi forlot lokalene og kjøpte mat på Cirkle-K av en hyggelig gutt.
Veldig synd for Vinstra som er kjent for hyggelige mennesker og gode kundeopplevelser.

Takk, sveinhennum

Reisende som så på Milano, så også på

Har du vært i Milano? Del dine erfaringer!