“Nydelig mat”
Anmeldelse av Milano

Milano
Vurdert som nr. 1 av 6 Restauranter i Vinstra
Anmeldt 1. august 2020

Stoppet her på vei til vestlandet. Bestilte både biff, pizza, kyllingkebab og fajitas ( Buffalo). Alle fire var superfornøyde! Ifølge sønnen min var det den møreste biffen han hadde fått noen gang. Verdt en stopp om man er på de trakter. Det eneste jeg kan pirke på er at vi ikke fikk maten samtidig.

Takk, astbrun

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Hadde lest om stedet og falt for fristelsen..ble ikke skuffet. Møtt med et hei når vi kom inn og valgte oss et bord.Servitøren var oppmerksom..tente lys på bordet og vi bestilte drikkeraskt tilbake og vi bestilte Fajetas og indrefilet. kom etter ca 25 min.Maten hadde veldige gode smaker og godt tilbehør.Min mann er kresen på kjøtt..biffen var mør og deilig.Det ble irish coffe til dessert..det var også braAnbefales hvis du tar en stopp i Vinstra

Takk, Lisbeth1K
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

På vei til Vestlandet. Dro ned til Vinstra, i stedet for å spise på veikro. Fant Milano. Overraskende bra. Gratinert ravioli med kjøtt var bra, men litt mye hvitløk. Kom rett fra ovnen. Plankestek var mør, rykende varm og med gode sauser. Bra sted.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, steenersen
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Du blir møtt av serviceinnstilt kelner. De har bra utvalg. Jeg kan anbefale spagetti carbonara og lasagne, som jeg har spist der. Pizza har de også. Blitt min favoritt når jeg vil spise middag med familie på Vinstra.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, ZivaFrida
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Vi bestilte alle middag og vi ble veldig fornøyde. Det smakte fantastisk og vi kommer garantert igjen. Servicen var god, eieren av restauranten tar selv opp bestilling og passer på at alle har det bra.

Dato for besøk: august 2019
Takk, elisabethsletten

Reisende som så på Milano, så også på

Har du vært i Milano? Del dine erfaringer!