“Man gjør ikke feil ved å gå hit hvis man er sulten på Vinstra”
Anmeldelse av Milano

Milano
Vurdert som nr. 1 av 8 Restauranter i Vinstra
Anmeldt 6. august 2021

Representanter for 3 generasjoner var innom for en middag før Peer Gynt på Gålå.
Vi fikk menyen i hendene umiddelbart etter at vi hadde satt oss og kelneren var oppmerksom og vennlig gjennom hele besøket.

Menyen så ut til å ha noe for enhver smak. Det ble indrefilet med béarnaise på den eldste, svinefilet med reker på den mellomste.
Kjøttet ble servert med fløtegratinerte poteter.
Den yngste valgte pizza.

Alt smakte fortreffelig, men hvis noe skal pirkes på så var det det faktum at begge kjøttrettene fløt i béarnaisesaus. Det var litt for mye av det gode.

Pizzaen var en voksen porsjon, så den yngste måtte da med halvparten hjem, men da ble det frokost dagen etter.

Alt i alt en hyggelig opplevelse.

Takk, sorbybryggetravels

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Pizza vegetar, veldig god. Biff (nr30) var ok men frister ikke til gjentakelse. Sausen var god (var myyyye saus) og biffen var fint stekt (medium) grønnsakene bestod av 1 kvast brokkoli, 1 kvast blomkål og noen biter gulrot. Noe av kokevannet fra grønnsakene fulgte dessverre med i retten, ikke særlig godt. Spesielt at det var gatekjøkken-pommes inntil dette. Betjeningen var ok.

Takk, 225villumsen
Anmeldt 5. november 2020 via mobile enheter

Vi en familie på fire finner alle noe å spise her. Veldig bra mat, god og rask service. Eneste minuset her er at det BØR foretas en ordentlig vask av lokalene. Ikke trivelig å se støv, lort og matrester bak radiatorer, i ventilasjon mv. Ellers bra.

Dato for besøk: september 2020
Takk, odnytom
Anmeldt 12. september 2020 via mobile enheter

Gjennomreise på vei til fjells. Tilfeldig at vi stoppet her, og stedet har mer burger-style enn italiensk. Men de to brødrene som har drevet dette stedet i mange år har skjønt både service og kvalitet. En bror på kjøkkenet og en ute i restauranten. Vi spiste to forskjellige hovedretter; Plankebiff og hovmesterens anbefalte biff. Denne kom i to små kjøttstykker og ga derfor en liten skuffelse. Den eneste. Resten var helt perfekt! Kjøttet var mør og riktig stekt, som om det var et større stykke. Sausen fløtebasert med skikkelig krydrer smak. Grønnsaker var timet perfekt. Kameraten min var øyensynlig like fornøyd med plankebiffen.

Selv om stedet har italiensk navn må du ikke forvente skikkelig kaffe. Vi sto over resten, men reiste imponert fra denne godbiten på Vinstra!

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Innobaard
Anmeldt 1. august 2020

Stoppet her på vei til vestlandet. Bestilte både biff, pizza, kyllingkebab og fajitas ( Buffalo). Alle fire var superfornøyde! Ifølge sønnen min var det den møreste biffen han hadde fått noen gang. Verdt en stopp om man er på de trakter. Det eneste jeg kan pirke på er at vi ikke fikk maten samtidig.

Takk, astbrun

Reisende som så på Milano, så også på

Har du vært i Milano? Del dine erfaringer!