“Ekleste kababsausen noensinne!”
Anmeldelse av Milano

Milano
Vurdert som nr. 1 av 8 Restauranter i Vinstra
Anmeldt 14. september 2021

Var innom for å bestille kebabtallerken forrige uke. Jeg ba om medium+ saus på kebaben. Den hvite milde sausen var en helt anminnelig kebabsaus. Den røde der i mot.. Den var absolutt IKKE sterk. Den smakte kun surt (akkurat som om den skulle vært tilberedt med sitron. Denne rød sausen ble jeg rett og slett kvalm av. Lukten var ekkel, sausen var KVALM!

Dato for besøk: september 2021
Takk, 232ajayb

Anmeldt 10. august 2021

De fleste i følget bestilte pizza som var god uten å gi den helt store begeistringen. Jeg bestilte steinbit som var ganske overstekt, men en veldig, veldig god skalldyrsaus gjorde opp for det. Hyggelig betjening, men de var på oss hvert 5 minutt for bestilling, og da vi var ferdige så vi ikke noe mer til dem. Vi visste ikke at vi måtte betale ved disken.

1  Takk, Homrul
Anmeldt 6. august 2021

Representanter for 3 generasjoner var innom for en middag før Peer Gynt på Gålå.
Vi fikk menyen i hendene umiddelbart etter at vi hadde satt oss og kelneren var oppmerksom og vennlig gjennom hele besøket.

Menyen så ut til å ha noe for enhver smak. Det ble indrefilet med béarnaise på den eldste, svinefilet med reker på den mellomste.
Kjøttet ble servert med fløtegratinerte poteter.
Den yngste valgte pizza.

Alt smakte fortreffelig, men hvis noe skal pirkes på så var det det faktum at begge kjøttrettene fløt i béarnaisesaus. Det var litt for mye av det gode.

Pizzaen var en voksen porsjon, så den yngste måtte da med halvparten hjem, men da ble det frokost dagen etter.

Alt i alt en hyggelig opplevelse.

Takk, sorbybryggetravels
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Pizza vegetar, veldig god. Biff (nr30) var ok men frister ikke til gjentakelse. Sausen var god (var myyyye saus) og biffen var fint stekt (medium) grønnsakene bestod av 1 kvast brokkoli, 1 kvast blomkål og noen biter gulrot. Noe av kokevannet fra grønnsakene fulgte dessverre med i retten, ikke særlig godt. Spesielt at det var gatekjøkken-pommes inntil dette. Betjeningen var ok.

Takk, 225villumsen
Anmeldt 5. november 2020 via mobile enheter

Vi en familie på fire finner alle noe å spise her. Veldig bra mat, god og rask service. Eneste minuset her er at det BØR foretas en ordentlig vask av lokalene. Ikke trivelig å se støv, lort og matrester bak radiatorer, i ventilasjon mv. Ellers bra.

Dato for besøk: september 2020
Takk, odnytom

Reisende som så på Milano, så også på

Har du vært i Milano? Del dine erfaringer!