Orbitz.com
eDreams
Priceline
Destinia.com
Anmeldt 19. september 2019 via mobile enheter

Vi kjørte innom på vei til Lesja, og min mor på 88 og undertegnede kjøpte hun ørret og stekt flesk.
1.klasse mat. Fisk m tilbehør var i ypperste klasse iflg gamlemor, som er godt vant til gammeldags mat.
Det stekte flesket var helt super med deilig kålstuing, ikke for salt med gode poteter til.
Prisen heller ikke avskrekkende..
Anbefales..

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, tort153
Anmeldt 28. august 2019

Stopp for lunch hvor de hadde buffet. Masse godt å velge i og alt var skikkelig varmt. Fisk eller kjøttretter i flere varianter. Selv valgte jeg varm fjellørret som smakte fortreffelig. Super hyggelig service langs nye E6 vest for Vinstra sentrum. Vi bare spiste her.

Romtips: Besøkte kafeen.
Dato for oppholdet: august 2019
Takk, fredrikunnar2018
Anmeldt 26. august 2019

Vi var på gjennomreise og stoppet på Per Gynt Hotell & Spiseri for å få oss litt mat. Det angrer vi ikke på. Bra utvalg på menyen og maten kom raskt på bordet. Vi ble imponert over gjennomgående god kvalitet på maten og porsjonene var rause. Det var nesten slik at vi ikke fikk plass til en dessert etterpå :-)

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Kolbjørn V
Anmeldt 29. juli 2019

Har prøvd flere ganger å spise her, da vi lader bilen utenfor.
Meget misfonøyd, prøvde kyllingsuppe (hvor vanskelig kan det være?). Lignet mer på en tynn kyllinggryte og ikke noe god smak. Har en kokk laget dette? Dyrt! Veldig skuffet!

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, WencheK72
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Dette stedet anbefales ikke. Det er elendig mat. Vi kjøpte biffsnadder og kyllingsnadder. Det var tørt og smakløst. Kjøttet var tørt, og i biffsnadderen bar kjøttet tydelig preg av dårlig kvalitet. Dette var billige kjøttdeler. Eneste positive var at vi fikk igjen pengene etter å ha klaget.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Øystein J