Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 13. juli 2020

Booket overnatting på hjemmesiden. Fikk aldri en mail med bekreftelse, så måtte ringe dem uken etter og spørre om bestillingen var mottatt. Det var visst i orden.

Vi kom frem til hotellet kl 16.30. Det var 4 foran oss i køen til resepsjonen, og likevel sto vi over 20 min i kø før det var vår tur. Kl er altså nærmere 17 og vi får vite at rommet vårt ikke klart ennå! Vi blir bedt om å vente i lobbyen i 20 min. Får omsider rommet som er rent og pent.

Går til middag kl 18. Står 10 min i kø, bestiller og får en brikke som skal pipe når maten er klar. Vi har kjøpt 2-retters middag og overnatting som en pakke, men ingen form for drikke inngår. Etter 40 min har maten fortsatt ikke kommet. Vi ønsker mer å drikke og står et kvarter i kø for å kjøpe dette. Gir samtidig beskjed at vi har ventet i nesten 1 time og at barna begynner å bli utålmodige. Viser seg da at de har mistet bestillingen vår. Får maten relativt kjapt etter dette. Så er det bare 4 soft is som gjenstår. Står 10 min i kø for å få dette.

Utrolig kaotisk spisested, med kø for matbestilling og resepsjon som går i hverandre. Ikke noe spesielt sted for utlevering av mat, folk bare baner seg vei og får tallerken sendt gjennom folkemengden. Beregn god tid om du skal spise her.

1  Takk, 313martinae
Anmeldt 19. september 2019 via mobile enheter

Vi kjørte innom på vei til Lesja, og min mor på 88 og undertegnede kjøpte hun ørret og stekt flesk.
1.klasse mat. Fisk m tilbehør var i ypperste klasse iflg gamlemor, som er godt vant til gammeldags mat.
Det stekte flesket var helt super med deilig kålstuing, ikke for salt med gode poteter til.
Prisen heller ikke avskrekkende..
Anbefales..

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, tort153
Anmeldt 28. august 2019

Stopp for lunch hvor de hadde buffet. Masse godt å velge i og alt var skikkelig varmt. Fisk eller kjøttretter i flere varianter. Selv valgte jeg varm fjellørret som smakte fortreffelig. Super hyggelig service langs nye E6 vest for Vinstra sentrum. Vi bare spiste her.

Romtips: Besøkte kafeen.
Dato for oppholdet: august 2019
Takk, fredrikunnar2018
Anmeldt 26. august 2019

Vi var på gjennomreise og stoppet på Per Gynt Hotell & Spiseri for å få oss litt mat. Det angrer vi ikke på. Bra utvalg på menyen og maten kom raskt på bordet. Vi ble imponert over gjennomgående god kvalitet på maten og porsjonene var rause. Det var nesten slik at vi ikke fikk plass til en dessert etterpå :-)

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Kolbjørn V
Anmeldt 29. juli 2019

Har prøvd flere ganger å spise her, da vi lader bilen utenfor.
Meget misfonøyd, prøvde kyllingsuppe (hvor vanskelig kan det være?). Lignet mer på en tynn kyllinggryte og ikke noe god smak. Har en kokk laget dette? Dyrt! Veldig skuffet!

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, WencheK72