Travelocity
Gratis avbestilling frem til 05.11.21
Orbitz.com
Priceline
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Hotellresepsjonen er i kassa i restauranten, og hotellrommene befinner seg i et anneks med 2 etasjer, noen skritt fra restaurantdelen. Alt var holdt i en moderne, nærmest minimalistisk stil. Rommet var en positiv opplevelse, grei størrelse, rent, gode senger, fint, romslig bad.

Wi-Fi fungerte fint, og det er greit med parkering kort vei fra rommene.

Restauranten skuffet, ga mer inntrykk av kafeteria enn restaurant. Ikke spesielt innbydende og koselig, så vi valgte å spise på en restaurant en kort kjøretur unna.

Men pluss for frokosten, den var bra!

Konklusjon, et OK sted å stoppe for en natt, på gjennomreise.

Takk, RichardI566
Anmeldt 24. juli 2020

Stoppet innom Peer Gynt spiseri på vei oppover Gudbrandsdalen og for en matopplevelse!! Jeg spiste selv en Peer Gynt burger som var av øverste klasse, med ferske ingredienser og smakfullt tilbehør bestående av fries(som faktisk var crispy) og gode løkringer. Andre på bordet bestilte biffsnadder som også falt i smak og som var servert svært innbydende! Store og mettende personer for en rimelig penge. Applaus til kokkene på dette kjøkkenet, for dette kunne de:-)

Takk, Klokturistddd
Anmeldt 21. juli 2020

Egentlig skulle vi overnattet lengre oppe i dalen, men der var det fullt. Hadde ikke de helt store forventningene, men ble positivt overrasket. Trivelig personale, enkel og grei ankomst til rommene, lett å parkere, rene og fine rom, og god frokost. Og alt for kun kr. 1090,-. Vel verdt pengene.

Takk, johnkennetha13
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Relativt nytt sted med spennende arkitektur, og det så lovende ut. Maten var relativ anonym, med mye fastfood og burger/grill. Forsåvidt greit nok, men ikke noe sted som lokker en tilbake, i hvert fall ikke pga maten. Vi testet bare spiseri-delen, men satt igjen med en følelse at man siktet på et mer 'upscale' sted enn man klarte å levere. De helt uttørkede potteplantene i bokhyllene (bortsett fra de øverst som jeg tror er av plast) får stå som symbol på balansen mellom ambisjon og leveringsevne. Jeg tror de sikter på turister og barnefamilier, og de kan sikkert overleve med det. Grei parkering og ok lekeområde utenfor. Og en siste detalj .... når navnet deres starter med 'Peer Gynt' og ender med 'Spiseri', hvorfor velger de å plassere 'Hotel' i engelsk staveform i midten?

2  Takk, anchr65
Anmeldt 13. juli 2020

Booket overnatting på hjemmesiden. Fikk aldri en mail med bekreftelse, så måtte ringe dem uken etter og spørre om bestillingen var mottatt. Det var visst i orden.

Vi kom frem til hotellet kl 16.30. Det var 4 foran oss i køen til resepsjonen, og likevel sto vi over 20 min i kø før det var vår tur. Kl er altså nærmere 17 og vi får vite at rommet vårt ikke klart ennå! Vi blir bedt om å vente i lobbyen i 20 min. Får omsider rommet som er rent og pent.

Går til middag kl 18. Står 10 min i kø, bestiller og får en brikke som skal pipe når maten er klar. Vi har kjøpt 2-retters middag og overnatting som en pakke, men ingen form for drikke inngår. Etter 40 min har maten fortsatt ikke kommet. Vi ønsker mer å drikke og står et kvarter i kø for å kjøpe dette. Gir samtidig beskjed at vi har ventet i nesten 1 time og at barna begynner å bli utålmodige. Viser seg da at de har mistet bestillingen vår. Får maten relativt kjapt etter dette. Så er det bare 4 soft is som gjenstår. Står 10 min i kø for å få dette.

Utrolig kaotisk spisested, med kø for matbestilling og resepsjon som går i hverandre. Ikke noe spesielt sted for utlevering av mat, folk bare baner seg vei og får tallerken sendt gjennom folkemengden. Beregn god tid om du skal spise her.

1  Takk, 313martinae