Priceline
Gratis avbestilling frem til 07.10.22
Orbitz.com
Travelocity
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Billig men ikke veldig bra. Mer som et motell. Ikke bra frokost, kaffen var bitter og osten smakte papir. Grei middag.
Kan gjøres mye bedre med enkle grep, ikke noe galt å si om personalet. Rommet var ok, dårlig ekstraseng for tenåringen.
Man får et litt rufsete inntrykk av Vinstra og Gudbrandsdalen.

Romtips: Lad bilen og kjøp en is.
Takk, vidaro898
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Dette er klisjeen av alt som er galt med norsk veimat. Dyrt, dårlig håndtert) en av tre retter i bestillingen ble glemt) og elendig mat. Bestilte omelett til (165 kroner) med salat og brød. Omeletten smaker ingenting, baconavskjæret er ikke skikkelig stekt, salaten er kjøleskapskald ferdigsalat uten en dråpe olje / dressing eller noe med smak. Smakløse tomater og en skive ferdigoppskåret brød som ikke egner seg som fuglemat en gang.

Møkkasted, kjør forbi!

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, 728rickardl
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Artig konsept med separat hotelldel, der spisedelen ligger i spiseriet/kafeteriaen. Moderne store rom, gode parkeringsmuligheter med ladestasjoner for elbiler. Prisen kunne kanskje vært noe lavere for et dobbeltrom. Meget hyggelig service og god frokost.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Offisersbladet
Anmeldt 18. august 2020 via mobile enheter

Spiste lunsj på Peer Gynt Spiseri. Kyllingburgere og det var en fin opplevelse. Veldig saftig og med en flott smak. Kanskje ikke det mest spennende sted, men for et kort stopp og en hurtig gang mat, kan man absolutt ikke klage.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, FFFredrikstad
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Hotellresepsjonen er i kassa i restauranten, og hotellrommene befinner seg i et anneks med 2 etasjer, noen skritt fra restaurantdelen. Alt var holdt i en moderne, nærmest minimalistisk stil. Rommet var en positiv opplevelse, grei størrelse, rent, gode senger, fint, romslig bad.

Wi-Fi fungerte fint, og det er greit med parkering kort vei fra rommene.

Restauranten skuffet, ga mer inntrykk av kafeteria enn restaurant. Ikke spesielt innbydende og koselig, så vi valgte å spise på en restaurant en kort kjøretur unna.

Men pluss for frokosten, den var bra!

Konklusjon, et OK sted å stoppe for en natt, på gjennomreise.

1  Takk, RichardI566