“Veldig god pizza, men kjedelig kebab”
Anmeldelse av Vinstra Kebab & Pizza

Vinstra Kebab & Pizza
Vurdert som nr. 7 av 8 Restauranter i Vinstra
Beskrivelse: Hyggelig Gatekjøkken som er lokalisert i Nedregata 29. Her serveres det mange spennende slags Pizza, Kebab og hamburgere, samt løvstek og annet snadder. Har sitteplasser.
Anmeldt 10. august 2021

Kebaben var virkelig ikke noe særlig, og selv med ekstra kjøtt var det lite mat. Derimot var pizzaene over enhver forventning. De kan virkelig anbefales. Hyggelig betjening.

1  Takk, Homrul
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Svært god mat! Vi testet både vikingrullekebab og kyllingrullekebab. Raus porsjon, god miks av kjøtt og grønnsaker, ikke druknet i dressing og hjemmelaget rullebrød. Så vi var veldig fornøyde. Enkelt interiør.

Eneste savn var tilgang til toalett og litt bredere utvalg av sukkerfri brus.

Takk, WJKCG
Anmeldt 25. januar 2020

Det første besøket vårt oktober 2019 var meget positiv og alle i familien var fornøyde.
Men så prøvde vi i desember 2019 og alle ble meget skuffet.
Første gang hadde dei kebabsaus andre gangen brukte de en vinegar/ eddik som ikke hadde noe i en kebab å gjøre.
Vi ble meget skuffet.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, olam482
Anmeldt 10. desember 2019

21.02.19 Ventet lenge for å få mat. Burger og pommes frites var ikke godkjent. Burgern kollapset og kjøttet var løst/bløtt. På bildet ser du hvordan det ble krydret! Burgern i bakgrunn syns ikke så godt men vi 3 gikk etter å ha prøvd å klage uten at det hjalp. Det blir ingen neste gang.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Svein O

Reisende som så på Vinstra Kebab & Pizza, så også på

Vinstra, Nord-Fron

Har du vært i Vinstra Kebab & Pizza? Del dine erfaringer!