Anmeldt 14. juli 2013

Vi hadde to uker på dette nydelige hotellet. Vi hadde all inclusive, og var strålende fornøyd med at vi hadde flere resturanter å velge mellom, og mange barer å hente drikke i (tom. flere på stranden). Eneste minus var at det var lengre perioder på dagen hvor det ikke var mat å få, og det ble litt vanskelig for oss som er svært tidlig oppe, og hadde en litt annen døgnrytme.

Hotellet er utrolig rent og ryddig. Det er mange steder for oss med små barn å bade, og lekeplassen var også flittig besøkt. Kunne godt vært bord/stoler for oss voksne der, menmen.

Vi savnet flere nordmenn på hotellet, slik at sønnen vår hadde hatt noen å leke med. Var mye østeuropeere, og kids Club var han for liten til.

Alt i alt et veldig flott hotell, med alt en kan ønske seg innenfor hotellområdet. Supert de som er fornøyd med å være på hotellet og stranden hele dagen!

3  Takk, britney82
Anmeldt 27. juni 2013

Jeg var i utgangspunktet litt skeptisk til Bulgaria, men var villig til å gi det et forsøk og gjett om jeg er glad for det. Vi var to voksne og to barn (8 og 2 år). Bodde ei uke i Villa 1-21, praktisk talt på stranden. Stor suite med to store soverom, tre terrasser, kjøkkenkrok med oppvaskmaskin, to toalett, bad og vaskerom. Helt fantastisk!!

Basseng områdene var flotte og rene, og tilpasset alle aldre og behov. Rent og pent. Et flott anlegg på alle måter. Vi bodde nærmest i bassenget hele uken og ungene storkoste seg (og det gjorde vi voksne også).

Vi hadde ikke all incusive, og var på en måte glad for det. Bakdelen er at det ikke er så mange ala cart restauranter inne på området. Men vi spiste på den italienske og den asiatisk. Det var kjempe god mat for både store og små og prisen var ca 80 leva for oss 4 (320 kroner). Hadde vi orket, kunne vi tatt taxi inn til Pomorie by og sikkert funnet et godt spisested der, men for oss med ei lita som legger seg tidlig, var det greit å være i området.

Personalet var veldig hyggelige og blide. Stuepiken vår var kjempesøt og vi prøvde så godt vi kunne å kommunisere på fingerspråk. Det var eneste språkproblemet vi hadde, uten at det var noe problem. Animation team var blide og sprudlende. Vi brukte ikke barneklubben, da gutten vår ikke kan engelsk og vi heller ville bade, men han var med på disco på kvelden og de vinket alltid og ville ha han med.

Hotellet ligger veldig øde til, men det tar nok bare en liten halvtime å gå inn til Pomorie by, noe vi gjorde en dag. Det var en kjempekoselig by, med litt forskjellige, små butikker. For oss var opplevelsen viktigere enn handling, så for oss var denne byen veldig koselig.

Vi hadde en dag på stranda. Kostet 24 leva for to senger og parasoll. Fine forhold for alle aldre og vannet var skikkelig lunka!

Alt i alt så har vi hatt en fantastisk ferie. Så hvis du er ute etter sol og bad på et flott hotell, uten at du trenger shopping og mye aktivitet i umiddelbar nærhet, anbefaler jeg det på det sterkeste!!!

Romtips: Anbefaler havutsikt!! Villa 1-21 (stor suite med to soverom på stranden, med tre terrasser i alle retninger)
2  Takk, IngerAnita
Anmeldt 18. juni 2013

Vi var en uke på dette hotellet. Hotellet er veldig bra, hvis du har all inclusive. Det hadde ikke vi, og det var ganske langt til restauranter utenom hotellet, der var vi avhengig av taxi. Vi bodde i hovedbygget, for å kjøpe drikke der, måtte vi inn og opp en etage, all inclusivegjester ble servert nede. Fint bassengområde, både for voksne og barn. Rommet var bra, men overhodet ikke utstyrt for noe matlaging.Betjeningen var hyggelige, men engelsken var ikke så bra akkurat. Det ligger lengre unna sentrum enn du får inntrykk av gjennom beskrivelsen. Alt i alt, så var vi heldige med at det var solevær hver dag, så mye annet ble det ikke, da vi var avhengig av taxi hele tiden

Romtips: Rom mot havet er koseligere
1  Takk, Ranveig N
Anmeldt 12. januar 2013

jeg har bestilt en uges ophold på hotellet, gennem Apollo.
transporten for 4 voksne + 1 barn på 7 år, kr 878. tur- retur
MEN, MEN hotellet ligger ca 8 km. fra lufthavnen, så vi har valgt at tage en taxa.
det kan kun være meget billigere.

Dato for oppholdet: januar 2013
2  Takk, 585bjarke
Anmeldt 25. august 2012

Bodde 1 uke på Sunset Resort. Hotellet er kjempe flott, store rom, bad med både badekar, dusj, dobbel vask og bide. Og alt er rent og pent både ute og inne. Veldig moderne og imponerende. Jeg føler vi var litt uheldige, vi havnet på delen de kaller ETA og det var ett stykke å gå frem og tilbake fra hovedbygningen der all underholdningen var. (underholdningen var dårlig) Vi hadde all inclisive og etter kl 18.00 stengte baren på vårt område, og vi måtte gå frem og tlbake ett godt stykke til hovudbygget bare for å få ett enkelt glass vann! Dette er slett ikke bra nokk! Buffeen var ok, lite variasjon så blir fort lei, og det så ut som mye var varmet flere ganger, men ingen av oss ble syke heldigvis. Det er ca 4 restauranter å velge i all inclusive men maten er stort sett den samme. Store flotte basseng og gratis solsenger men disse var opptatt hele tiden da folk gikk ut om kvelden og okkuperte senger. Vi tok dette opp med resepsjonen flere ganger uten att de kunne gjøre noe med det. Det førte til mye diskusjoner og suring med andre gjester som okkuperte senger i flere timer uten å bruke den. Hotellet bør gjøre noe med dette da det var mange frustrerte gjester! Flott strand koster 21 leva for 2 senger m/parasoll, få bilett til den! For det meste grei og hyggelig betjening, men ikke mange smil å få desverre. Vi var heldigvis bare voksne i gruppen, for her hadde jeg ikke orket å ta med meg barn. Alt for stort og uoversiktlig. Der er ikke mye som foregår for barn som ikke kan engelsk. Og området rundt hotellet er trist. Du må enten til Burgas eller Nessebar. Nessebar var utrooolig flott og koselig med trange smug blandt ruiner og gamle hus. Og her får du unna all suvenir shopping! Men det er ca 20-30 min med taxi og ca 35 leva hver vei. Burgas har store flotte kjøpesenter med mange kjente butikkjeder også. Det er det flotteste hotellet jeg har vært på til nå, og det er nermest som ett slott! Men det blir for stort og travelt. Det er mulig jeg hadde trivdes bedre om vi bodde midt i komplekst så vi slapp og gå så mye frem og tilbake.

Dato for oppholdet: august 2012
  • Reisetype: Reiste med venner