Anmeldt 6. august 2015 via mobile enheter

Var der i 14 dager i midten av juli. Anlegget et flott på innvendig og ute. Flott beplantning. Vi bodde i et dobbeltrom,kalt studio. Slike leiligheter fins bare i Eta. Rommet var stort og greit. Små balkonger.Utsikten var miserabel.Rengjøringa var topp. Resepsjonen var vi ikke særlig fornøyd med. De var dårlig orientert om området og snakka dårlig engelsk. Vi tok en tur til Nessebar med buss. Det var helt fortreffelig. Var i Nessebar i 1988. Utviklingen hadde vært formidabel. En flott by med mye å se på og et yrende liv. Fant flere flotte restauranter med formidabel utsikt over Svartehavet. PS billettprisen fra hotellet til Nessebar var ca 15 kr og tok ca en halv time. Det vi savnet i Bulgaria var smilet. Slett service i alle ledd.

Dato for oppholdet: juli 2015
1  Takk, VemundG
Anmeldt 5. juli 2015 via mobile enheter

Vært en uke på Sunset Resort og er jevnt over godt fornøyd med oppholdet. Kort vei fra flyplass til Pomorie og det er bra etter lang dag på farten. Hotellet er stort og innbydende, fint og reint rundt forbi. Flott plass for barnefamilier, men som de fleste sier så må man ta buss/taxi for å komme til butikker og severdigheter og det er litt dumt. Mye å drive på med om dagene.
Vi hadde all inclusive og da slapp man å gå sulten og å bekymre seg for neste måltid. Skjønt utvalg av mat kunne vært bedre... Pålegget var fettete og uappetittelig, pizza fra restaurant var blaut og kald, kaffeautomat ble man lei...
Med fordel kunne renholdsdamene snakket litt engelsk siden de gikk der dagen lang og man gjerne hadde spørsmål om ekstra toalettrull, håndkle osv.
For oss var ei uke nok og vi lengtet hjem, men for all del et allright opphold!

Dato for oppholdet: juni 2015
2  Takk, AudiA6Allroad
Anmeldt 7. april 2015

Får begynne med det positivet

Ankomm hotellet midt på natten og ble møtt av hyggelig resepsjonist. Rommene var stor og flott og veldig bra aircondition. Bassengområdet var overaskende bra, det var stor sett alltid noen ledige solsenger uansett tid på døgnet. strandområdet var også bra med ledige solsenger i løpet av hele dagen, alldri overfylt. Det var bra utvalg av frokost, lunsj og middagsbuffet. Det var ikke overfylt i resturangene heller, det var alltid ledig bor til en hver tid.

Så det negative

Hotellet lå langt unna sentrum, det var ikke mulig å gå til sentrum slik mange er vant til i dag når de reiser til syden. Da må du med buss eller taxi.
Vi hadde All inclusive. Det skuffende her var at de ikke hadde noe utvalg av snacks eller is i løpet av dagen, Det var kun brus som var mulig å få. Man måtte som regel da vente til lunsj buffet senere på dagen.

Heisene var ekstrem treg. Man kunne bli stående i nærmere 10 minutter før du fekk en ledig heis. Så dette var skuffende med tanke på at et hotell med 12 etasjer burde ha heiser som fungerer effektivt

Ellers var hotellet utrolig bra i seg selv og flott feriested for de som liker seg best på hotellet

Romtips: Havutsikt rom
Dato for oppholdet: august 2014
3  Takk, Marius M
Anmeldt 14. juli 2013

Vi hadde to uker på dette nydelige hotellet. Vi hadde all inclusive, og var strålende fornøyd med at vi hadde flere resturanter å velge mellom, og mange barer å hente drikke i (tom. flere på stranden). Eneste minus var at det var lengre perioder på dagen hvor det ikke var mat å få, og det ble litt vanskelig for oss som er svært tidlig oppe, og hadde en litt annen døgnrytme.

Hotellet er utrolig rent og ryddig. Det er mange steder for oss med små barn å bade, og lekeplassen var også flittig besøkt. Kunne godt vært bord/stoler for oss voksne der, menmen.

Vi savnet flere nordmenn på hotellet, slik at sønnen vår hadde hatt noen å leke med. Var mye østeuropeere, og kids Club var han for liten til.

Alt i alt et veldig flott hotell, med alt en kan ønske seg innenfor hotellområdet. Supert de som er fornøyd med å være på hotellet og stranden hele dagen!

Dato for oppholdet: juni 2013
3  Takk, britney82
Anmeldt 27. juni 2013

Jeg var i utgangspunktet litt skeptisk til Bulgaria, men var villig til å gi det et forsøk og gjett om jeg er glad for det. Vi var to voksne og to barn (8 og 2 år). Bodde ei uke i Villa 1-21, praktisk talt på stranden. Stor suite med to store soverom, tre terrasser, kjøkkenkrok med oppvaskmaskin, to toalett, bad og vaskerom. Helt fantastisk!!

Basseng områdene var flotte og rene, og tilpasset alle aldre og behov. Rent og pent. Et flott anlegg på alle måter. Vi bodde nærmest i bassenget hele uken og ungene storkoste seg (og det gjorde vi voksne også).

Vi hadde ikke all incusive, og var på en måte glad for det. Bakdelen er at det ikke er så mange ala cart restauranter inne på området. Men vi spiste på den italienske og den asiatisk. Det var kjempe god mat for både store og små og prisen var ca 80 leva for oss 4 (320 kroner). Hadde vi orket, kunne vi tatt taxi inn til Pomorie by og sikkert funnet et godt spisested der, men for oss med ei lita som legger seg tidlig, var det greit å være i området.

Personalet var veldig hyggelige og blide. Stuepiken vår var kjempesøt og vi prøvde så godt vi kunne å kommunisere på fingerspråk. Det var eneste språkproblemet vi hadde, uten at det var noe problem. Animation team var blide og sprudlende. Vi brukte ikke barneklubben, da gutten vår ikke kan engelsk og vi heller ville bade, men han var med på disco på kvelden og de vinket alltid og ville ha han med.

Hotellet ligger veldig øde til, men det tar nok bare en liten halvtime å gå inn til Pomorie by, noe vi gjorde en dag. Det var en kjempekoselig by, med litt forskjellige, små butikker. For oss var opplevelsen viktigere enn handling, så for oss var denne byen veldig koselig.

Vi hadde en dag på stranda. Kostet 24 leva for to senger og parasoll. Fine forhold for alle aldre og vannet var skikkelig lunka!

Alt i alt så har vi hatt en fantastisk ferie. Så hvis du er ute etter sol og bad på et flott hotell, uten at du trenger shopping og mye aktivitet i umiddelbar nærhet, anbefaler jeg det på det sterkeste!!!

Romtips: Anbefaler havutsikt!! Villa 1-21 (stor suite med to soverom på stranden, med tre terrasser i alle retninger)
Dato for oppholdet: juni 2013
2  Takk, IngerAnita