Anmeldt 4. juli 2017

Jeg var her fra 23/6-1/7 .. sammen med min samboer, døtre, svigersønner og barnebarn, 11 tilsammen. Vi hadde det helt topp, passer veldig fint for familier. Mine barnebarn er fra 5-15 år..og det var noe for alle her. Veldig rent og pent her..fine leiligheter. Eneste som ikke var bra var aircondition. Vi hadde heldigvis all-inklusiv, for det var et stykke til andre spisesteder. Kan anbefale dette stedet.

Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, delllis
Sunset R, Assistant Marketing & Sales på Sunset Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2017

Dear guest,

Thank you for your positive review. We are committed to provide excellent quality of our products and services to our guests so it's a pleasure for us to hear that you are enjoying your holiday in Sunset Resort.

We are looking forward to the opportunity to welcome you again.

Kind regards,

Anmeldt 23. august 2016

Flott anlegg rett ved stranda. Rolige forhold, rent og pent, grei mat, mange varierte bassenger, vannsklier for de litt større inne på området, aktiviteter for små og store, nytt stort badeanlegg rett på utsiden med mange store sklier. Vi var der en uke med barn på 3 og 4 som koste seg mye. Samlet sett noe bedre enn forventningene. Hadde all inclusive som var ok. Wifi for en uke kostet ca 250kr for 2 enheter. Skal man til Pomorie - ta taxi - 1/4 av hestedrosjene. Service med smil er nok en sjeldenhet i Bulgaria, også her, men ta vare på de du kommer over :-) . Kunne vært mer variert mat, men for de små var det en trygghet i det også.

Dato for oppholdet: august 2016
2  Takk, JanRoar
Anmeldt 21. august 2015

Hotell og rom:
Selve hotellet består av 5 blokker/bygninger (alfa, beta, sigma, delta, eta), hvor Sigma er den største. Hotellet har underholdning på kvelden kl 21, som var populært blandt barna. Kan også anbefale en runde i bowlinghallen (Sigma bygget). Vi hadde familierom i ETA bygningen, som er den lengst nord. Rommene var var store, med stue, 2 soverom, bad, og en kjøkkenkrok. Problemet var ventilasjon. Foreldresoverommet ligger "inderst", og der er kun 1 ventilator som ligger i stuen. Blir dermed ingen ventilasjon inn til soverommet. Vi måtte derfor ha døren åpen ut til stuen, for å få luft som var til å leve med.

Tips:
Dersom du har små barn, be om rom i Alfa eller Beta bygningene, siden de er nærmest barnebasseng og vannsklier.

Mat:
Maten var ikke så mye å skryte av. Helt ok, men prisen for en uke her burde bety bedre mat. Oppsiden er at der er noen betal-restauranter på området, dog også med varierende kvalitet. Den som heter Asia var veldig bra, den ligger i Delta-bygningen om jeg husker riktig.

Strand:
Flott strand tilknyttet hotellet, med gratis solsenger og parasoller for gjester. Der er også noen større, flotte "hytter". Dvs fire stolper og tak, som er veldig kjekke og dekker 4 solsenger. Disse koster imidlertid en del. Husker ikke eksakt beløp, men fremste rekke ved sjøen tror jeg var 400 kr. Vi hadde rekken bak, og den kostet ca 200 pr dag.

Oppsummert:
+ Flott hotellområde med kjekke bassenger, vannsklier og strand.
- Dårlig luft på rommet, middels mat, ikke wifi på rommet

Romtips: Anbefaler å velge rom i Alfa eller Beta byggingene dersom man ha barn under 6 år, siden de er nærmest barnebassengene.
Dato for oppholdet: juli 2015
3  Takk, Familiemannen
Anmeldt 6. august 2015 via mobile enheter

Var der i 14 dager i midten av juli. Anlegget et flott på innvendig og ute. Flott beplantning. Vi bodde i et dobbeltrom,kalt studio. Slike leiligheter fins bare i Eta. Rommet var stort og greit. Små balkonger.Utsikten var miserabel.Rengjøringa var topp. Resepsjonen var vi ikke særlig fornøyd med. De var dårlig orientert om området og snakka dårlig engelsk. Vi tok en tur til Nessebar med buss. Det var helt fortreffelig. Var i Nessebar i 1988. Utviklingen hadde vært formidabel. En flott by med mye å se på og et yrende liv. Fant flere flotte restauranter med formidabel utsikt over Svartehavet. PS billettprisen fra hotellet til Nessebar var ca 15 kr og tok ca en halv time. Det vi savnet i Bulgaria var smilet. Slett service i alle ledd.

Dato for oppholdet: juli 2015
1  Takk, VemundG
Anmeldt 5. juli 2015 via mobile enheter

Vært en uke på Sunset Resort og er jevnt over godt fornøyd med oppholdet. Kort vei fra flyplass til Pomorie og det er bra etter lang dag på farten. Hotellet er stort og innbydende, fint og reint rundt forbi. Flott plass for barnefamilier, men som de fleste sier så må man ta buss/taxi for å komme til butikker og severdigheter og det er litt dumt. Mye å drive på med om dagene.
Vi hadde all inclusive og da slapp man å gå sulten og å bekymre seg for neste måltid. Skjønt utvalg av mat kunne vært bedre... Pålegget var fettete og uappetittelig, pizza fra restaurant var blaut og kald, kaffeautomat ble man lei...
Med fordel kunne renholdsdamene snakket litt engelsk siden de gikk der dagen lang og man gjerne hadde spørsmål om ekstra toalettrull, håndkle osv.
For oss var ei uke nok og vi lengtet hjem, men for all del et allright opphold!

Dato for oppholdet: juni 2015
2  Takk, AudiA6Allroad