Anmeldt 24. juli 2017

reiser dere med barn,er dette toppen,mitt barnebarn lørte å svømme der nede,hun var 8 år men vi var der og hun fikk kake på rommet det var stort,ellers bodde vi helt supert kjøleskap fryseboks og vaskemaskiin hadde vi

Romtips: vi hadde beste utsikt til alle bassengene
Takk, reidun167
Sunset R, Assistant Marketing & Sales på Sunset Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2017

Dear Guest,

Thank you for taking time to share your impressions with the community of TripAdvisor.
We are happy to hear that you enjoyed your holiday in Sunset Resort and we are looking forward to the opportunity to welcome you back.

Kind Regards,
Sunset Resort Team

Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Vi var to vennepar med barn som reiste sammen. Vi ba rom i nærheten av hverandre. Etter de hadde sjekket inn, fikk vi beskjed om at vi skulle bo i en helt annen av blokkene - det var ikke mulig å gjøre noe med det. Vi forsøkte å ta dette opp med manager, men nei... Så etter innsjekk 150ish meter nede i gata, skrev jeg mail til mailadressen jeg hadde hatt kontakt med og uttrykte min skuffelse. Fikk Mail om at vi kunne ikke få rom i samme etasje/blokk som våre venner fordi de hadde bestilt full havutsikt og vi bare delvis. Men vi kunne få rom i samme gang, men da uten havutsikt. Det ville vi selvfølgelig, slik barna kunne springe mellom rommene. At dette ikke blir tatt tak i ved innsjekk og spurt om vi heller ville ha rom uten havutsikt er symptomatisk for servicen.

Parkering er heller ikke gratis som det står på hotellinformasjonen. Som andre har påpekt - maten på a la carte restauranten Asia var bra.

Vurderer hotellet som gjennomsnittlig ut fra forventningene til et 4,5/5 stjerners hotell.

Takk, Bjorn B
Sunset R, Assistant Marketing & Sales på Sunset Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2017

Dear Guest,

We always welcome feedback from our customers, since it gives us the opportunity to make appropriate improvements and changes where necessary.
So we would like to thank you for the positive comments regarding our restaurants and food. Regarding the accommodation we can't promise where the guests will stay, in which building because it depends on the availability. All the guests are informed about this.
We have free parking as well in front of the main building and a guarded one against charge.

Kind Regards,
Sunset Resort Team

Anmeldt 4. juli 2017

Jeg var her fra 23/6-1/7 .. sammen med min samboer, døtre, svigersønner og barnebarn, 11 tilsammen. Vi hadde det helt topp, passer veldig fint for familier. Mine barnebarn er fra 5-15 år..og det var noe for alle her. Veldig rent og pent her..fine leiligheter. Eneste som ikke var bra var aircondition. Vi hadde heldigvis all-inklusiv, for det var et stykke til andre spisesteder. Kan anbefale dette stedet.

1  Takk, delllis
Sunset R, Assistant Marketing & Sales på Sunset Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2017

Dear guest,

Thank you for your positive review. We are committed to provide excellent quality of our products and services to our guests so it's a pleasure for us to hear that you are enjoying your holiday in Sunset Resort.

We are looking forward to the opportunity to welcome you again.

Kind regards,

Anmeldt 23. august 2016

Flott anlegg rett ved stranda. Rolige forhold, rent og pent, grei mat, mange varierte bassenger, vannsklier for de litt større inne på området, aktiviteter for små og store, nytt stort badeanlegg rett på utsiden med mange store sklier. Vi var der en uke med barn på 3 og 4 som koste seg mye. Samlet sett noe bedre enn forventningene. Hadde all inclusive som var ok. Wifi for en uke kostet ca 250kr for 2 enheter. Skal man til Pomorie - ta taxi - 1/4 av hestedrosjene. Service med smil er nok en sjeldenhet i Bulgaria, også her, men ta vare på de du kommer over :-) . Kunne vært mer variert mat, men for de små var det en trygghet i det også.

Dato for oppholdet: august 2016
2  Takk, JanRoar
Anmeldt 21. august 2015

Hotell og rom:
Selve hotellet består av 5 blokker/bygninger (alfa, beta, sigma, delta, eta), hvor Sigma er den største. Hotellet har underholdning på kvelden kl 21, som var populært blandt barna. Kan også anbefale en runde i bowlinghallen (Sigma bygget). Vi hadde familierom i ETA bygningen, som er den lengst nord. Rommene var var store, med stue, 2 soverom, bad, og en kjøkkenkrok. Problemet var ventilasjon. Foreldresoverommet ligger "inderst", og der er kun 1 ventilator som ligger i stuen. Blir dermed ingen ventilasjon inn til soverommet. Vi måtte derfor ha døren åpen ut til stuen, for å få luft som var til å leve med.

Tips:
Dersom du har små barn, be om rom i Alfa eller Beta bygningene, siden de er nærmest barnebasseng og vannsklier.

Mat:
Maten var ikke så mye å skryte av. Helt ok, men prisen for en uke her burde bety bedre mat. Oppsiden er at der er noen betal-restauranter på området, dog også med varierende kvalitet. Den som heter Asia var veldig bra, den ligger i Delta-bygningen om jeg husker riktig.

Strand:
Flott strand tilknyttet hotellet, med gratis solsenger og parasoller for gjester. Der er også noen større, flotte "hytter". Dvs fire stolper og tak, som er veldig kjekke og dekker 4 solsenger. Disse koster imidlertid en del. Husker ikke eksakt beløp, men fremste rekke ved sjøen tror jeg var 400 kr. Vi hadde rekken bak, og den kostet ca 200 pr dag.

Oppsummert:
+ Flott hotellområde med kjekke bassenger, vannsklier og strand.
- Dårlig luft på rommet, middels mat, ikke wifi på rommet

Romtips: Anbefaler å velge rom i Alfa eller Beta byggingene dersom man ha barn under 6 år, siden de er nærmest barnebassengene.
Dato for oppholdet: juli 2015
3  Takk, Familiemannen