Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Reiste alene med to barn en uke, og er alt i alt veldig fornøyd. Hadde all inclusive, og maten var helt grei. Vi bodde i 1. Etasje på delta 1, og bortsett fra at det var fest i underetasjen på lørdagen med høy musikk så var det helt supert, kort avstand til basseng. Det var aldri noe problem å få solsenger ved det bassenget uten sklie. Vi spiste de fleste måltidene i restauranten på delta og er fornøyd med det. De er litt snare med å ta fat og glass men det er nok for at det skal gå fortere å rydde når man er ferdig og går. Isen man får på all inclusive er kuleis. Vi spiste ikke så mye av den, men ble ikke dårlige de gangene vi spiste av den. Baren i delta 1 er ikke all inclusive, men vi hadde ikke noe behov for det heller. Personalet, spesielt animation team, er kjempehyggelige men mine barn deltok ikke i barneklubben da de ikke er så stø på engelsk (eller tysk som det nok var mest av). Vi bowlet en dag for 6 leva pr person og det var det eneste vi betalte ekstra på hotellet.
Vi dro til gamlebyen i Nessebar med buss, nr 11 som stopper rett utenfor hotellet (på samme side av veien som hotellet). Det kostet 3 leva pr person og tok ca 30 min. Absolutt verdt et besøk om man først er så nær. Vi var også på en tur vi kjøpte igjennom apollo til Sozopol og burgas, det var ikke selve burgas men et kjøpesenter. Det er et "supermarked", en liten butikk, rett over veien for hovedbygget. Badelandet med samme navn som resortet er også verdt et besøk.
Hadde gjerne reist hit igjen om ikke det var for at det er så mange andre steder i verden jeg vil se :-)

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Fride F
Sunset R, Assistant Marketing & Sales på Sunset Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2017

Dear Fride,

Thank you for the great review. We are really glad to hear that you spent an amazing time with Your family in Sunset Resort. We are doing our best to make sure that all of the guests' expectations in Sunset Resort are met.

Looking forward to welcome You again,
Marketing & Sales Team

Anmeldt 24. juli 2017

reiser dere med barn,er dette toppen,mitt barnebarn lørte å svømme der nede,hun var 8 år men vi var der og hun fikk kake på rommet det var stort,ellers bodde vi helt supert kjøleskap fryseboks og vaskemaskiin hadde vi

Romtips: vi hadde beste utsikt til alle bassengene
Takk, reidun167
Sunset R, Assistant Marketing & Sales på Sunset Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2017

Dear Guest,

Thank you for taking time to share your impressions with the community of TripAdvisor.
We are happy to hear that you enjoyed your holiday in Sunset Resort and we are looking forward to the opportunity to welcome you back.

Kind Regards,
Sunset Resort Team

Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Vi var to vennepar med barn som reiste sammen. Vi ba rom i nærheten av hverandre. Etter de hadde sjekket inn, fikk vi beskjed om at vi skulle bo i en helt annen av blokkene - det var ikke mulig å gjøre noe med det. Vi forsøkte å ta dette opp med manager, men nei... Så etter innsjekk 150ish meter nede i gata, skrev jeg mail til mailadressen jeg hadde hatt kontakt med og uttrykte min skuffelse. Fikk Mail om at vi kunne ikke få rom i samme etasje/blokk som våre venner fordi de hadde bestilt full havutsikt og vi bare delvis. Men vi kunne få rom i samme gang, men da uten havutsikt. Det ville vi selvfølgelig, slik barna kunne springe mellom rommene. At dette ikke blir tatt tak i ved innsjekk og spurt om vi heller ville ha rom uten havutsikt er symptomatisk for servicen.

Parkering er heller ikke gratis som det står på hotellinformasjonen. Som andre har påpekt - maten på a la carte restauranten Asia var bra.

Vurderer hotellet som gjennomsnittlig ut fra forventningene til et 4,5/5 stjerners hotell.

Takk, Bjorn B
Sunset R, Assistant Marketing & Sales på Sunset Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2017

Dear Guest,

We always welcome feedback from our customers, since it gives us the opportunity to make appropriate improvements and changes where necessary.
So we would like to thank you for the positive comments regarding our restaurants and food. Regarding the accommodation we can't promise where the guests will stay, in which building because it depends on the availability. All the guests are informed about this.
We have free parking as well in front of the main building and a guarded one against charge.

Kind Regards,
Sunset Resort Team

Anmeldt 4. juli 2017

Jeg var her fra 23/6-1/7 .. sammen med min samboer, døtre, svigersønner og barnebarn, 11 tilsammen. Vi hadde det helt topp, passer veldig fint for familier. Mine barnebarn er fra 5-15 år..og det var noe for alle her. Veldig rent og pent her..fine leiligheter. Eneste som ikke var bra var aircondition. Vi hadde heldigvis all-inklusiv, for det var et stykke til andre spisesteder. Kan anbefale dette stedet.

1  Takk, delllis
Sunset R, Assistant Marketing & Sales på Sunset Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2017

Dear guest,

Thank you for your positive review. We are committed to provide excellent quality of our products and services to our guests so it's a pleasure for us to hear that you are enjoying your holiday in Sunset Resort.

We are looking forward to the opportunity to welcome you again.

Kind regards,

Anmeldt 23. august 2016

Flott anlegg rett ved stranda. Rolige forhold, rent og pent, grei mat, mange varierte bassenger, vannsklier for de litt større inne på området, aktiviteter for små og store, nytt stort badeanlegg rett på utsiden med mange store sklier. Vi var der en uke med barn på 3 og 4 som koste seg mye. Samlet sett noe bedre enn forventningene. Hadde all inclusive som var ok. Wifi for en uke kostet ca 250kr for 2 enheter. Skal man til Pomorie - ta taxi - 1/4 av hestedrosjene. Service med smil er nok en sjeldenhet i Bulgaria, også her, men ta vare på de du kommer over :-) . Kunne vært mer variert mat, men for de små var det en trygghet i det også.

Dato for oppholdet: august 2016
2  Takk, JanRoar