“Overraskende bra! God sjokoladekake”
Anmeldelse av Kafe Koselig

Kafe Koselig
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Kyrksæterøra
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Overraskende bra! God sjokoladekake og deilig påsmurt svele. Jeg vet ikke helt hva svelesmøret bestod av, men det var det beste jeg har fått.

2  Takk, M5647GGninas

Anmeldt 26. juni 2020

Anbefaler retten "koselig spesial" på det sterkeste. Veldig god mat og hyggelig betjening. Verdt turen

Dato for besøk: juni 2020
Takk, torhilde770
Anmeldt 31. januar 2020 via mobile enheter

To sunnmøringer på veg til Trondheim droppa tilfeldigvis innom Kafe Koselig og vart ikkje skuffa. Raushet, gode smaker fylte både mage og gane. Trur vi må stikke innom søndag på veg heim, tru om det er åpent då?

Dato for besøk: januar 2020
Takk, BenteK56
Anmeldt 13. september 2019

Bestilte et karbonadesmørbrød , da det ble servert var det en hel ' middag ',det var 2 brødskiver - 2 karbonader + 1 speilegg , og salat og ertestuing , så jeg måtte dele det med kona , og det var nok mat til begge, det var rimelig i forhold til størrelsen tror det var kr.129.-

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, toronado77
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Hadde lyst på vårruller, (utsolgt). Ble karbonade, ventet 45 min hitill, ingen mat, fikk den rett etter, den var verdt å vente på !. Stor posjon meget god, hyggelig bekjening, de andre i følget spiste Club Sanwish og var like fornøyd

Dato for besøk: juli 2019
Takk, sveinws

Har du vært i Kafe Koselig? Del dine erfaringer!