Marianne M
    67.8 km fra Hotell Koselig Hemne
    77.4 km fra Hotell Koselig Hemne
    Se flere hoteller i Kyrksæterøra
    Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi tilbrakte en natt på hotellet. Rommet var nyrenovert, stort og romslig. Senga var god og det var rent. Et stort pluss for flott utsikt og en god frokost. Hyggelig betjening. Inn og utsjekking gikk raskt. Gratis parkering.

1  Takk, 312tp
    Anmeldt 6. desember 2019 via mobile enheter

Som eneste hotell i Kyrksæterøra så haran jo ikke annet valg. Hotellet bærer preg av det der rom og fasiliteter er nedslitt.

Skal likevel ha ros for god service med hyggelig betjening og en ganske god frokost.

Dato for oppholdet: desember 2019
    2  Takk, tomvidarl
    Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Et veldig bra hotell og restaurant i vakre Kyrksæterøra sentrum nylig renovert. Bra mat og drikke til rimelige priser. I tillegg har man konserter og dans. Overnatting i kjempebra rom også nylig renovert. Butikker, havna, bank, kino.,frisør og museer, alt innen rekkevidde på noen få minutter.

Dato for oppholdet: juni 2019
    Reisetype: Reiste alene
    Takk, Bjorn_Leifsson
    Anmeldt 29. juni 2019 via mobile enheter

Virkelig et hotell som lever opp til navnet. Smilende ansatte som alle gjør sitt beste for at gjestene skal ha det så bra som mulig, til enhver tid. Ser kanskje litt kjedelig ut på utsiden, men så finner man inngangen, som tyder på at her er det noen som har gjort en god jobb, og når man kommer inn er det skikkelig fint og koselig.
    Kan anbefales! Vi kommer tilbake.
    Hilsen de med vogna

Dato for oppholdet: juni 2019
    Takk, FrodeLind76
    Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Alt var bare koselig, rolig og fredelig. God mat og koselig betjening. Koselig utsikt og fin beliggenhet.
    Kommer gjerne tilbake. At det skal legges inn to hundre tegn er unødvendig tull fra Trip Advisor, men det kan ikke hotellet lastes for

Dato for oppholdet: oktober 2018
    Takk, 202terjen