FindHotel
Booking.comUSD 159
Orbitz.com
Travelocity
Anmeldt 4. juni 2021 via mobile enheter

Skinnet bedrar (utvendig)- innvendig var det veldig koselig. Fint rom og det du trengte, inkl. kjøleskap. Veldig god service og mat ble bestilt fra sentrum og levert kostnadsfritt på hotellet. Fritt hvor du ville innta måltidet. Vi valgte loungen og kunne samtidig se på landskamp på en stor TVskjerm. Et lite sentrum å kikke rundt i og der kan du gå på kjendisene Berit og Ove Aunli. Vi var egentlig på vei til Trondheim - men tok avstikker til Kyrkjsætrøra - det angrer vi ikke på .

Romtips: Gratis parkering
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, May Britt Sølle... K
Anmeldt 18. oktober 2020

Vi er et par som bodde tre netter på Hotell Koselig I forbindelse med familiebesøk på Øra. Ved ankomst ble vi møtt av en veldig hyggelig dame i resepsjonen og vi følte oss straks velkomne. Pluss at alle de vi møtte resten av oppholdet var like hyggelige. Rommet var stort og fint, med fin dusj med varme i gulvet og med nydelig utsikt. Frokosten var deilig. Gratis parkering, super Wi-Fi. Vi har ikke noe å klage på og selv i disse corona tider følte vi oss trygge. Vi kommer gjerne tilbake.
Vi spiste på kafè Koselig alle dagene, kan anbefales.

Dato for oppholdet: september 2020
3  Takk, benterol
Anmeldt 26. juli 2020

Sentralt beliggende hotell på flotte Kyrksæterøra. Ryddig og rent rom, deilig seng, veldig god frokost og supertrivelig betjening! Kort spasertur ned til Meieriet bar og spiseri (som har veldig god pizza). Et alle tiders opphold, kommer definitivt til å overnatte her igjen.

1  Takk, Sigridmkj
Anmeldt 25. juli 2020

Hotell Koselig svarte til forventningene. Rent og stort rom. Bra parkering.
Hyggelig betjening og en veldig god frokost.
Anbefaler å spise på restaurant koselig. Veldig god mat.
Anbefaler dette hotellet.

Takk, Marianne M
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi tilbrakte en natt på hotellet. Rommet var nyrenovert, stort og romslig. Senga var god og det var rent. Et stort pluss for flott utsikt og en god frokost. Hyggelig betjening. Inn og utsjekking gikk raskt. Gratis parkering.

1  Takk, 312tp