Trip.com
Travelocity
Anmeldt 24. juli 2016 via mobile enheter

Fantastisk hotell!! Nydelige rom, god mat!
Eneste minus er att stranden nedenfor hotellet ikke er så fin, men du skal ikke langt for å finne en. Og hotellets basseng er så fint att du trenger ingen strand!
Også litt langt fra sentrum, men det går busser hele tiden så det er ingen problem!
Absolutt en super opplevelse!

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, Malin kristin L
MichelangeloKos, Customer Service på Michelangelo Resort and Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2016

Dear Guests,

Thank you for having chosen our resort and for submitting your comments on Trip Advisor.

All of your positive comments about the rooms, the food menu and the Infinity Pool have been greatly received. Furthermore, we highly value your highlighting the convenient and easy access to the city center, due to the frequent bus routes. Glad you enjoyed your whole stay! We work hard to deliver superior services and your feedback is truly rewarding.

We look forward to welcoming you back pretty soon.

Sincerely,
Michelangelo Resort and Spa

Anmeldt 15. april 2015

Super velkomst med varme kluter, stetteglass m champagne og kanapeer. Hyggelig sjåfør kjørte oss, med bagasjen, i en golf bil til rommet. Nydelige rom med fantastisk sjøutsikt BØR bestilles! Herlig. Veldig god mat, service, nydelige omgivelser, fantastisk basseng og Pool mannen var utrolig utrolig hyggelig. Vanngym ved bassenget hver formiddag. Deilig massasje og flink frisør.
Rett og slett deilig å være her og hit skal vi senere og tar med oss gode venner.

Eneste minus var treg Wifi.

Romtips: Velg rom med havutsikt.
Dato for oppholdet: juni 2014
Takk, Gudrun B
Anmeldt 2. september 2014

Nydelig hotell som ligger stille til. Fantastisk service fra personell som var opptatt av deg som gjest. Bassengområde og privat strandområde som var svært pent holdt.
Hotellet har to restauranter, en som stort sett serverer buffet og en ved infinity bassenget som serverer a la carte. Vi valgte stort sett restauranten ved bassenget og fikk nydelig mat til både lunsj og middag der. Samt en fantastisk utsikt !
Det var en herlig, rolig stemning ved hotellet. Med leilighetene som lå med utsikt over havet så merket man nesten ikke at det var andre rundt en på kveldene.
Passer godt om du vil ha en avslappende ferie i rolige omgivelser med god luksusfølelse.

Dato for oppholdet: august 2014
1  Takk, Ole O
Anmeldt 30. september 2013 via mobile enheter

Fantastisk hotell med et herlig bassengområde. Maten er bedre enn forventet ved all inclusive, men dra gjerne inn til Kos by. Vi fant et par svært gode restauranter, ikke billig men vel verdt pengene. Husk bare å besøke Kos by før 16 åringene inntar sentrum og de to beryktede bargatene. Tok siste bussen fra torvet hjem til hotellet, og da var det ikke en lettkledd sexteen å se.

Dato for oppholdet: august 2013
1  Takk, MortenRJ
MichKos, Διευθυντής på Michelangelo Resort and Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2013

Dear Morten R J
On behalf of the entire team of MICHELANGELO RESORT & SPA, I wish to thank you for your kind preference in our hotel.
I already conveyed your positive comments to all our staff as an approval to their good performance. Comments such as yours are creating the right environment for us to enhance our efforts in order to deliver even better service to all our guests.
Looking forward to welcome you again in our hotel
Yours sincerely
G.Kyparissous
Hotel Manager

Anmeldt 18. juli 2013

Ypperlig hotell med fokus på par og romantikk. God service, førsteklasses mat og drikke. Ble spes imponert over infinitypool området, beste jeg har opplevd. Første gang jeg har valgt basseng over strand. Til tross for litt avstand til kos by går den lokale bussen inn til sentrum flere ganger i timen, lettvindt;) hotellet anbefales!!

Romtips: Havutsikt er ett must, rom fra 2 etj og høyere så slipper man vann fra vanningsanlegget.
Dato for oppholdet: juli 2013
1  Takk, Bh1004
MichKos, Manager på Michelangelo Resort and Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2013

Dear BH1004
I wish to convey the appreciation of the entire team of MICHELANGELO RESORT & SPA, for your supportive comments.
We honestly feel obliged and will be really happy to welcome you in our hotel again in the future
Yours sincerely
George Kyparissous