Anmeldt 23. september 2017

Hotellet ligger i rolige omgivelser, kort veg til strand hvor solstoler,parasol,softdrinks var gratis for oss på hotellet, kort veg til Kos by.
Flotte rom/suites. Fantastisk bra mat, lagt mye jobb i sunne alternativer.
Betjening/servicen var upåklagelig

Romtips: Rom fra 91 - 96 ligger fint til i forhold til sol/basseng mv
Dato for oppholdet: september 2017
Takk, SveinB137
ManagementKipriotis, Guest Relations Manager på Kipriotis Maris Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2017

Dear Svein B,

We do appreciate the fact that you have chosen Kipriotis Maris Suites for your stay and for taking the time to post your valuable review.

We are so glad to read that you had an excellent stay here, that all facilities and services were to your satisfaction and that you would recommend our hotel to future visitors. Our main goal is to always provide the highest quality of service to our guests and feel at ‘home’ during their stay with us. We have passed on your kind words to our colleagues.

It would be our pleasure to accommodate you again in order to create more memorable summer vacation days.

Anmeldt 15. september 2017

Vi er nettopp kommet hjem fra en uke her.Vi bodde i suite som var veldig stor,hadde egentlig ikke trengt all den plassen.Dårlig aircondisjon, den ga omtrent ikke noe kjøling.Umulig å finne ut hvordan man skulle stille den inn.Det var så dårlig trykk i dusjen at du fikk nesten ikke av deg såpen.

Skuffende at du ikke noe valg muligheter på hvor du kunne spise,og maten var kjedelig og ikke noe særlig. Har tidligere bodd på andre hotel i samme kjeden og det har vært mye bedre,ble nok derfor ekstra skuffet.Mange sure i betjeningen og lite service innstilte. Følte oss noen ganger som vi var i veien for de.Greit nok at det var et al inclusiv hotel,men da du kjøper noe ekstra for å legge igjen litt penger.Så prøver de å gi deg en ekstra regning på nesten 25€Da du skulle sjekke ut.Heldigvis hadde jeg kvittering for hva jeg hadde handlet for og ikke minst skrevet under på.Vi har vært på Kos mange ganger og er godt kjent,vi er også på farten eller stranden stort sett hele dagen.Har reist Verden rundt og dette var vår 7 ferie tur bare i år,så vi vet hva vi snakker om når det gjelder service.Badevakten/ansvarlig for håndklær var alltid blid og service innstilt,og han som var ansvarlig på stranden var det samme.De skal ha all ære for den jobben de gjør og godt humør.
Vi kommer nok aldri tilbake her.

Dato for oppholdet: september 2017
4  Takk, Eva Steen K
Anmeldt 26. august 2017

Hyggelig hotell med rene og pene rom. Veldig godt renhold og stell av rommet. Vi spiste frokost og middag, og var meget godt fornøyd med det. Variert og meget god middag. Fint med egen strand for hotellets gjester. Solsengene der og rundt bassengene er av eldre modell uten madrasser, men på stranden kan langt bedre senger leies. Flink betjening som snakket perfekt engelsk. Vi kommer gjerne igjen!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Jan Erik K

Dear Jan Erik K ,

We do appreciate the fact that you have chosen Kipriotis Maris for your stay and for taking the time to post your valuable review.

Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Vi har hatt et flott opphold her på Kipriotis Maris. God mat og rene fine rom.
Vi vil spesielt fremheve jentene som jobbet kveld i poolbaren. Alltid smilende og blide. Effektive og oppmerksomme mot store og små. Vi skulle ønske oss en resepsjonist som tok små og store på alvor. Når nøkkelen ikke virker og 8 åringen kommer før å fornye nøkkelkortet så bør det være det minste problem. Vi opplevde at resepsjonisten himla med øynene. Det er ikke greit. Vi vil også velge et annet minimarked, da sønnen fikk kjeft for å komme med feil penger ved en feiltagelse. Når vi er på familieferie forventer vi at ungene kan gå alene å handle uten å komme tårevåt tilbake.
Flotte aktiviteter for store og små med mondo aktivitet. Vi storkoste oss i alle aldre.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, tonew645
Anmeldt 26. juli 2017

Vi reiste to voksne og fire barn. Opplevde et moderne, veldrevet hotell med vennlige og imøtekommende betjening.

Vi hadde to juniorsuiter som ble rengjort daglig. Laken burde byttes oftere (ikke byttet på 14 dager) ellers helt ok.

Veldig bra all inclusive tilbud, veldig bredt og godt utvalg - varierte og gode menyer med kjøtt, fisk, pasta, salater desserter. Temakvelder som italiensk-, meksikansk- og asiatisk aften var et bra og spennende innslag. Samt en god del lokal mat.
Fin mix av gode dispenserdrikker; saft og mineralvann (ekte coca cola, fanta, sprite etc...)samt god lokalt øl- "Zorba" på tapp samt hvit-, rød- og rosevin på dispenser, helt ok viner etter vår smak. Helt ok kaffemaskiner, men som ikke uvanlig leverte litt "tynne" drikker.
Muligheter for å spise ute eller inne, bra kjøling innendørs men litt begrenset utvalg på bord for seks som vi trengte. Det ble ryddet av bordet jevnlig av vennlige kelnere som vi ble godt kjent med etterhvert.

Eneste trekk var at bestikk burde være tilgjengelig ved buffeten om man ønsker å bytte i løpet av buffetmåltidet og det vil man jo....

God poolbar med grei bredde i drikkeutvalget for oss på all inclusive, samt is, frukt og sandwicher og wraps hele dagen frem mot stengetid for bassenget 1800.

Rent og fint stort basseng samt eget barnebasseng for de minste.

Dessverre er det slik at noen ikke overholder pålegget om at solstoler ikke skal "tas" før bassengets åpningstid fra 1000, det ble derfor til at " alle" står opp tidlig og legger håndkler fra seg og "reserverer" 4-5 solsenger for sin familie, ikke heldig for oss som ville overholde dette-noe som førte til at vi gjorde det samme som "alle" dessverre...

Undertegnede gikk 200m ned til stranden og tok morgenbad hver morgen,nydelig klart og friskt vann nydelig rullesteinstrand med mulighet for leie av strandsenger (3Eur/ dag) Må krysse tungt trafikkert hovedvei for å komme dit, barn bør ikke gå alene

Underholdning 2x uke i terrasseområdet ved bassenget, trylleshow for barna og gresk aften med folkemusikk og dans, helt fint.

Fin uteområde med småbord ved basseng og poolbar der mange satt utover kvelden. Barna spilte fotball på en løkke rett ved bassenget, satt opp minimål for dette.
Kjempebra!

Det går buss jevnlig til Kos by, bra tilbud ca 10min inn til byen.
Ellers gikk vi inn flere ganger, det er ca 3-4 km på trygg gang- og sykkelsti langs hovedveien.

Bra mulighet for turer og utflukter både gjennom reiseoperatør og på eget initiativ.

En kjempefin og avslappende ferie, vi kommer gjerne tilbake!

A special greeting to head waiter Alexandra in the restaurant, you made our trip extra special with your always kind apperarance each day during our stay! Contributing in a very positive way to us finding sightseing spots and historic places in Kos. hope to see you again some time!

Romtips: Vi hadde jr suite på bakkenivå mot hovedvei. Helt fint - ingen trafikkstøy - godt isolert
Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Ole Christian J
ManagementKipriotis, Guest Relations Manager på Kipriotis Maris Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2017

Dear Ole Christian J ,

Thank you for staying at Kipriotis Maris Suites and for taking the time to write your constructive feedback.

It is indeed very rewarding to receive guests like yourself, who take the time to convey their thanks to us. Such comments certainly help us in motivating our staff and, more importantly, assist us to provide a more personal and efficient service. We were happy to read that you enjoyed your stay , the cuisine, the all inclusive options and you appreciated the efforts that our colleagues put in to satisfy our guest’s needs.

We do pride ourselves on our high level of service and we are very dedicated in making each and every guest stay as special as possible. We have passed your kind comments to Alexandra.

We would like one more time to thank for you kind words.
It would be our pleasure to welcome you back to our hotel soon and exceed your needs and expectations once more.