Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Hit kommer jeg gjerne tilbake. Vi har ingenting å utsette på dette stedet, alt fra mat til rengjøring har vært helt topp. Det er stor variasjon i maten, og de har flere temakvelder i løpet av uken som gir matopplevelsen et stort løft. De ansatte er hyggelige og det oppleves som at de strekker seg langt for at gjestene skal ha det bra.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 31malinf
Guest S, Guest Relations Manager på Kipriotis Maris Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2018

Dear Malin F,

Thank you for your valuable feedback following your recent stay at Kipriotis Maris Suites.

We are happy to know that you had such a wonderful time during your stay with us. In regards to your comments we would like to assure that we will be sharing them with our out team in order to continue providing high service standards to all our guests.

We do hope that we will have the pleasure of welcoming you back in the magical island of Kos on a future visit.

Anmeldt 23. september 2017

Hotellet ligger i rolige omgivelser, kort veg til strand hvor solstoler,parasol,softdrinks var gratis for oss på hotellet, kort veg til Kos by.
Flotte rom/suites. Fantastisk bra mat, lagt mye jobb i sunne alternativer.
Betjening/servicen var upåklagelig

Romtips: Rom fra 91 - 96 ligger fint til i forhold til sol/basseng mv
Dato for oppholdet: september 2017
Takk, SveinB137
ManagementKipriotis, Guest Relations Manager på Kipriotis Maris Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2017

Dear Svein B,

We do appreciate the fact that you have chosen Kipriotis Maris Suites for your stay and for taking the time to post your valuable review.

We are so glad to read that you had an excellent stay here, that all facilities and services were to your satisfaction and that you would recommend our hotel to future visitors. Our main goal is to always provide the highest quality of service to our guests and feel at ‘home’ during their stay with us. We have passed on your kind words to our colleagues.

It would be our pleasure to accommodate you again in order to create more memorable summer vacation days.

Anmeldt 15. september 2017

Vi er nettopp kommet hjem fra en uke her.Vi bodde i suite som var veldig stor,hadde egentlig ikke trengt all den plassen.Dårlig aircondisjon, den ga omtrent ikke noe kjøling.Umulig å finne ut hvordan man skulle stille den inn.Det var så dårlig trykk i dusjen at du fikk nesten ikke av deg såpen.

Skuffende at du ikke noe valg muligheter på hvor du kunne spise,og maten var kjedelig og ikke noe særlig. Har tidligere bodd på andre hotel i samme kjeden og det har vært mye bedre,ble nok derfor ekstra skuffet.Mange sure i betjeningen og lite service innstilte. Følte oss noen ganger som vi var i veien for de.Greit nok at det var et al inclusiv hotel,men da du kjøper noe ekstra for å legge igjen litt penger.Så prøver de å gi deg en ekstra regning på nesten 25€Da du skulle sjekke ut.Heldigvis hadde jeg kvittering for hva jeg hadde handlet for og ikke minst skrevet under på.Vi har vært på Kos mange ganger og er godt kjent,vi er også på farten eller stranden stort sett hele dagen.Har reist Verden rundt og dette var vår 7 ferie tur bare i år,så vi vet hva vi snakker om når det gjelder service.Badevakten/ansvarlig for håndklær var alltid blid og service innstilt,og han som var ansvarlig på stranden var det samme.De skal ha all ære for den jobben de gjør og godt humør.
Vi kommer nok aldri tilbake her.

Dato for oppholdet: september 2017
4  Takk, Eva Steen K
Anmeldt 26. august 2017

Hyggelig hotell med rene og pene rom. Veldig godt renhold og stell av rommet. Vi spiste frokost og middag, og var meget godt fornøyd med det. Variert og meget god middag. Fint med egen strand for hotellets gjester. Solsengene der og rundt bassengene er av eldre modell uten madrasser, men på stranden kan langt bedre senger leies. Flink betjening som snakket perfekt engelsk. Vi kommer gjerne igjen!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Jan Erik K

Dear Jan Erik K ,

We do appreciate the fact that you have chosen Kipriotis Maris for your stay and for taking the time to post your valuable review.

Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Vi har hatt et flott opphold her på Kipriotis Maris. God mat og rene fine rom.
Vi vil spesielt fremheve jentene som jobbet kveld i poolbaren. Alltid smilende og blide. Effektive og oppmerksomme mot store og små. Vi skulle ønske oss en resepsjonist som tok små og store på alvor. Når nøkkelen ikke virker og 8 åringen kommer før å fornye nøkkelkortet så bør det være det minste problem. Vi opplevde at resepsjonisten himla med øynene. Det er ikke greit. Vi vil også velge et annet minimarked, da sønnen fikk kjeft for å komme med feil penger ved en feiltagelse. Når vi er på familieferie forventer vi at ungene kan gå alene å handle uten å komme tårevåt tilbake.
Flotte aktiviteter for store og små med mondo aktivitet. Vi storkoste oss i alle aldre.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, tonew645