“Helt ok”

Kjøkken: Italiensk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Vi var der en søndag. Det var ikke plass ute, så vi fikk bord inne. Lokalene inne er ikke så sjarmerende, så en bør forsøke å få bord ute hvor en har en fantastisk utsikt mot Comosjøen. En av følget måtte ha glutenfri mat og her var utvalget mildt sagt beskjedent. Kun 1 fiskerett kun lages glutenfritt og den smakte godt. Vi andre hadde pizza som forøvrig smakte som den skulle.

Takk, Vtangen

Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Reisende som så på Crotto dei Pescatori, så også på

Mandello del Lario, Comosjøen

Har du vært i Crotto dei Pescatori? Del dine erfaringer!