“God mat og super atmosfære”
Anmeldelse av Pasarela

Pasarela
Vurdert som nr. 1 av 34 Restauranter i Solta Island
Kjøkken: Kroatisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Vi kom over denne restauranten ved en tilfeldighet, og bestemte oss for å bestille bord litt senere på ettemiddagen. Virkelig flott atmosfære og veldsmakende mat. Et skjermet bord helt nede ved vannet gjorde dette til en super opplevelse. Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, Yohanz1

Anmeldt 3. oktober 2018

Denne fantastiske restauranten var verdt hele turen til Solta! Vi tok båt fra Split til denne øya, og snublet over Pasarela. Fikke et eget lite avlukke med bord og perfekt plass til 4. Taket var av grønne blader (kanskje druer?). Vi bestilte vann, vin og mat. Mens vi ventet tok vi et bad 3 meter fra bordet vårt. Vi fikk lunt, supermørt oksekjøtt som lå på en seng av ruccola dynket med limesaft. Store kapers og høvlet parmesan. Nydelig! Desserten vi valgte var en tiramisu. Den beste jeg har smakt! En delt førsteplass med El Greco i Roma. Seilbåtene duppet rett nedenfor bordet vårt. Hyggelig å hvile øyneen på.

Takk, 757ninaa
Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Fantastisk mat. Her spiser vi ofte. Vi har smakt det meste fra menyen og alt var veldig godt ( biff, sjømat, pasta, pizza). Anbefales!

Dato for besøk: juli 2016
Takk, A1561QGjennyh
Anmeldt 8. august 2015 via mobile enheter

Fin restaurant i vannkanten.... Stort sett alt på menyen bra. Forsøk varm forrett med sopp og reker. Ingen gourmet, men høy standard for Croatia

Dato for besøk: august 2015
Takk, 20vegarh
Anmeldt 5. august 2015 via mobile enheter

Flott utsikt i intim setting like ved havnen i Rugac. God mat, fantastisk service. Gode porsjoner - og blir det for mye er det alltid 5 sultne katter ved bordet som lykkelig spiser restene

Dato for besøk: august 2015
Takk, Gryen

Reisende som så på Pasarela, så også på

Trogir, Split-Dalmatia County
Trogir, Split-Dalmatia County

Stomorska, Solta Island
Maslinica, Solta Island

Har du vært i Pasarela? Del dine erfaringer!