“Tapas”

Vurdert som nr. 7 av 26 Restauranter i S'illot
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

IKKE bestill tapas om du ikke er kjempeglad i fiskemat! Maten vokste i munnen på meg, men sangaria var grei!
Kjæresten bestilte seg laks, han synes det var god mat! Anbefaler: bestill noe du VET du liker!

Takk, Line T

Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Nå har vi spist tre ganger her og fått nydelig mat hver gang. Allsidig meny med mye godt å velge i. Utrolig hyggelig betjening og super service. Mye mat for pengene. Kan anbefales!

Takk, Alf L
Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Spiste her dagen vi kom. Intet å utsette på service eller mat. Hadde pizza, skaldyrsspagetti og salat

Takk, Arnfinn A
Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Tittelen sier det meste. Maten var nydelig, men det tok veldig lang tid å få regningen, og enda lenger tid før de kom tilbake med vekslepengene våre. Vi hadde jo ikke tenkt til å gi 20 Euro i tips, så her var det nok nødvendig å be om å få et eksakt beløp tilbake. Men for all del, spis der. Vi bestillte sverdfisk og pasta bolognese, og det stilte absolutt til forventningene. Sangriaen var også veldig god.

Takk, Yvonne S
Anmeldt 11. september 2016 via mobile enheter

Hyggelig personale, fin atmosfære, veldig god mat. Blant de bedre på strandpromenaden. Stedet anbefales!

Takk, Tone H

Reisende som så på Bibabo Restaurante, så også på

S'illot, Mallorca

Har du vært i Bibabo Restaurante? Del dine erfaringer!