“Veldig god service ”

Vurdert som nr. 9 av 33 Restauranter i Callao Salvaje
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Svært god service her og veldig serviceinnstilt personale. Det er det de er best på her. Maten var ikke noe å skryte av. Hverken moren min eller jeg var fornøyd med maten. Og vi bestilte lam og kyllingbryst. Begge deler var veldig tørt. Mye mulig de er flinke på andre retter. Gir likevel en 4'er pga servicen, atmosfæren og vinen/sangriaen :) vi kom til og med fra restauranten med hver vår rose.

Kunne gjerne kommet tilbake ved en annen anledning :)

Takk, 722idaj

Anmeldt 21. mars 2017 via mobile enheter

Satt inne, litt kjølig kveld. Mye på menyen, god servise og god mat. Prisene er midt på tre. Etter en lang og koselig kveld, regningen kommer på bordet med en rose til damene og en drink til alle.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, annegunnp2016
Anmeldt 5. januar 2017 via mobile enheter

Veldig hyggelige servitører og maten var også god (hare er til å anbefale). Servicen var virkelig på topp og det var lett å få kontakt med servitørene.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Line Marie W
Anmeldt 18. oktober 2016 via mobile enheter

Vi har spist her flere ganger..god mat, store posjoner. Mixt Paella for 2 er nok til tre. Kyllingrettene er også veldig gode.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, annegunnp2016
Anmeldt 12. oktober 2016 via mobile enheter

Prøvde grillet camembert med blåbær som forrett og den var veldig god! Hovedretten som for min del var en svinefilet var gjennomsnittlig..
Personalet var litt pågående.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Beautyfool007

Reisende som så på La Romantica, så også på

Har du vært i La Romantica? Del dine erfaringer!