“Svært bra restaurant.”

Vurdert som nr. 9 av 33 Restauranter i Callao Salvaje
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. februar 2019 via mobile enheter

I Callao Salvaje finnes mange gode restauranter og blandt dem var La Romantica en av våre klare favoritter. Svært god mat, rike porsjoner, rask servering, hyggelig betjening. Kan det bli særlig bedre?

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, h_kont

Anmeldt 7. februar 2019 via mobile enheter

Hyggelig og serviceinnstilt betjening, god atmosfære, god mat, rikholdig meny og rask servering ikke minst - anbefales!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, bj_rnhelgeb2019
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Svært god service her og veldig serviceinnstilt personale. Det er det de er best på her. Maten var ikke noe å skryte av. Hverken moren min eller jeg var fornøyd med maten. Og vi bestilte lam og kyllingbryst. Begge deler var veldig tørt. Mye mulig de er flinke på andre retter. Gir likevel en 4'er pga servicen, atmosfæren og vinen/sangriaen :) vi kom til og med fra restauranten med hver vår rose.

Kunne gjerne kommet tilbake ved en annen anledning :)

Takk, 722idaj
Anmeldt 21. mars 2017 via mobile enheter

Satt inne, litt kjølig kveld. Mye på menyen, god servise og god mat. Prisene er midt på tre. Etter en lang og koselig kveld, regningen kommer på bordet med en rose til damene og en drink til alle.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, annegunnp2016
Anmeldt 5. januar 2017 via mobile enheter

Veldig hyggelige servitører og maten var også god (hare er til å anbefale). Servicen var virkelig på topp og det var lett å få kontakt med servitørene.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Line Marie W

Reisende som så på La Romantica, så også på

Har du vært i La Romantica? Del dine erfaringer!