“Mini feriested innen et feriested.”
Anmeldelse av Sandy Beach Resort

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 7 sider til!
Sandy Beach Resort
Denne anmeldelsen ble oversatt fra English. Vis original
Anmeldt 7 august 2014

Nedover,langs en bortgjemt grusvei ble jeg litt bekymret for hvor vi skull,men så snart vi kom frem forsvant all uro.

Ett stort, rent og godt organisert feriested med mange områder og mye å gjøre. Her er det 3 bassenger pluss barnebasseng, trimrom og treningsro. De tilbyr 3 restauranter, snackbarer, sykkelutleie, bilutleie og supermarked .

Vi bodde i blokk 1 rett med nydelig utsikt over bukten. Stranden foran på feriestedet er omtrent 1,5 kilometer lang og har på når det gjelder vannsport på det klare blå havet.

i forhold til den andre siden av øya ved flyplassen og byen Korfu, er det litt stille, men jeg likte dette.

Maten var veldig bra, men vi fant mindre resturanter inne i byeav mat i den mindre restaun som serverte middag med større kavitet, selv om posjonene var mindre var det bedre kvalitet. Det virket mer som en restaurant og mindre som en kantine, som det kunne gjøre til tider i hovedrestauranten.

Stort utvalg av mat hver dag med ferske matlaging stasjoner som tilbyr et tema hver kveld fra gresk, italiensk og indiske pluss forsyn deg av øl, vin og brus.

For 9 euro kan du betale for å gå på Al la carte. Det er en fast meze meny med et utvalg av hovedretter, mye for pengene og vel verdt det. Tips - de prøver å selge deg flasker med vin, og du kan bare be om husets vin som er veldig drikkende.

Gratis Wi-Fi over hele feriestedet som var bra.

Kostas på bassengbaren var veldig vennlig, og det samme var alle ansatte. Ingenting var et problem. Barene stenger 12 midnatt, men du kan fortsatt kjøpe drikke fra hovedbar, som var fortsatt rimelig.

Du får et kjøleskap på rommet, slik at du alltid kan kjøpe vin og øl fra supermarkedet.

Den lille landsbyen 5 minutters gange unna har massevis av butikker for alt du vil ha, og mange steder å spise, selv om det kan være dyrt i forhold til hva som tilbys. Beste kjøp er tradisjonelle gyros-for 2 euro !

Jeg vil definitivt dra tilbake for litt stille vinter sol og god mat ; - )

Håper dette var til hjelp.

5  Takk, CovDemon
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på English på www.tripadvisor.co.uk. Vis original
Aquis_Quality_team, Manager på Sandy Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22 august 2014

“Dear Guest
We would like to thank you for taking the time to share your positive holiday experience at Aquis Sandy Beach Resort with TripAdvisor’s readers and we hope to welcome you to another Aquis hotel in the future”

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 4 juli 2014

Fikk oppleve kjempe bra service på hotell når barna ble syke, når reise leverandør ikke klaret å fix ting så fix dem i reperasjon det, takk til dem. Hotell område var meget stort, var sikker 20 bygg med plass til 2500 gjester, veldig mange av byggene hadde små bygging feil som var veldig irritere. En veldig bra ting var vind som var der selv i 36 grader ble det ikke for varmt. Pink Wave som hadde den internasjonale barne klubben var bra i så fall mye bedre enn start tour sin klubb-
Reiser nok ikke med star tour sitt bluestar igjen

• Opphold: juni 2014, reiste med familie
1  Takk, 2303kris
Aquis_Quality_team, Quality Team på Sandy Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23 oktober 2014

Dear Guest
We would like to thank you for your positive feedback. We pay attention to all comments and we always try to meet our guests’ expectations.

Anmeldt 29 juni 2014 via mobile enheter

Maken til stort hotell som er så shabby skal man lete lenge etter å finne!
Rommet var slitent og badet så ut som oppussingsobjekt, det samme gjelder uteområdene som berer preg av å trenge vedlikehold.
Selv etter flere purringer fikk vi ikke håndklær før sent på ettermiddagen den første dagen vi ankom hotellet, når vi fikk dem så var de fulle av gamle flekker...
Renholdet var elendig, de samme døde insektene lå rundt vasken vår hele uken vi var der.
Maten var var noe triste greier og det samme med drikkevarene. Det var en befrielse å spise på restauranter ute i byen utenfor hotellet og smake mat som smaker mat, vin som smaker vin og kaffe som smaker kaffe osv...
Renholdet og det hygieniske rundt matserveringen på hotellet er forferdelig ekkelt og grisete!
Har vært på flere all inclusiv steder tidligere men har ALDRI opplevd så dårlig mat og drikke.
Det at StarTour velger å gi hotellet fire stjerner kan jeg ikke forstå!!
Det eneste som var litt possitivt med hotellet var vannskliene, men vannet der var "slimete" og man følte huden var glatt etter å ha vært i vannet....
Skal man til Korfu så finn et annet hotell, jeg skal garantert ALDRI mer tilbake til Aquis Sandy Beach!

Opphold: juni 2014
2  Takk, Magneth
Anmeldt 27 juli 2013

Førsteinntrykket var ok, fin og ryddig resepsjon med tilgang til kald drikke. Når vi ankommer rommet og låser opp blir vi møtt av en grusom lukt, det lukter fukt og råte i hele leiligheten og det forsterkes når vi åpner skapdøra til skapet som vender mot badet...... Det hjelper på å kjøpe en spray som vi sprayer inn i airconditionen....
Sengene er "harde som stein" og putene likeså. Dusjen har ekstremt dårlig trykk og det er såvidt vi klarer å skylle shampo ut av håret. Vi hadde familierom med et stort soverom, en "stue" med to ekstrasenger, bad, en bitteliten gang og terasse. Rommet var romslig og lå ganske usjenert, men det hadde generellt dårlig standard. Dette er IKKE et 4 stjerners hotell.
Bassenget som lå like ved hadde flere morsomme sklier for barna, de koste seg masse der, men den tredje dagen fikke hele familien en reaksjon på å bade der, svie i øyne, vondt i nesa etc. Dette tyder på dårlig renhold av bassenget.
Maten i buffeten var ok, men etter noen dager var vi møkka lei, alt smakte det samme og var ikke speiellt gresk. Vi spiste også på ala carte restauranten, det var hakket bedre der...
Av underholdning så var det ikke stort å skryte av, det meste foregikk på tysk og var i skikkelig charter-stil. Vi så aldri noe til denne bamseklubben??
Stranda var super, deilig sandstrand, ren og pen og med passe vind i varmen. Solsenger som koster 3 euro og da kan du ha den hele dagen. Servering av drikke 1-2 ganger om dagen av hotellpersonalet, det var hyggelig.
Alt i alt var vi overlykkelige da vi etter en uke skulle bytte hotell!! Dette var ikke noe for oss, og vi reiser aldri tilbake!

Romtips: Velg rom i den nyere delen av hotellområdet!
Se flere romtips
  • Opphold: juli 2013, reiste med familie
Takk, AWF75
Anmeldt 9 juli 2013

Ble ikke møtt med noe bra velkomst. Ingen informasjon selv om vi spurte. Sur betjening i resepsjon. Ser greit ut her, men ingen ting å finne på utenfor hotellet. Ser helt dødd ut, ingen minibank på hotellet en ca 45 min gåtur utenfor, men når vi kom dit funket ikke den heller. Mathallen er det alt for mange folk, lange køer og rett og slett grisete. Ofte møkkete kopper og tallerkener. Drikka er utvannet og vannet smaker klor. Har også hatt problemer med døra, korta funker ofte ikke. så når vi spørr om reperasjon siden vi ikke kommer inn, har vi måtte vente over en time utenfor egen dør.Og telefon på rommet fungerer ikke. Det blir rett og slett altfor dårlig når man har betalt så mye. Annbefales ikke!

• Opphold: juli 2013
Takk, Emmaggg
Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Agios Georgios
8.7 km unna
Grecotel Corfu Imperial
Nr. 2 av 3 i Kommeno Bay
889 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Sandy Beach Resort? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sandy Beach Resort

Adresse: Agios Georgios 49080, Hellas (tidligere Aquis Sandy Beach Resort)
Telefonnummer:
Beliggenhet: Hellas > Ionian Islands > Corfu > Agios Georgios
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Restaurant Suiter Svømmebasseng
Hotellstil:
Nr. 2 av 15 hoteller i Agios Georgios
Prisnivå: kr 679 - kr 1 864 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Sandy Beach Resort 4*
Antall rom: 640
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Sandy Beach Resort. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Aquis Sandy Beach Hotel Agios Georgios South
Palm Beach Corfu
Hotel Aquis Sandy Beach
Palm Beach Hotel Corfu

Er dette din oppføring på TripAdvisor?