“Styr unna!!!”
Anmeldelse av Casa Pepe Comarruga

Casa Pepe Comarruga
Vurdert som nr. 5 av 31 Restauranter i Coma Ruga
Anmeldt 3 uker siden

Mest elendige service vi har opplevd. Kelnere ignorerer deg, lar deg sitte uten å tilby verken drikke eller meny. Vi ventet lenge på maten som også var under enhver kritikk. Et nytt forsøk endte i at vi reiste oss og gikk. Velg en annen plass!

Dato for besøk: september 2019

Dato for besøk: august 2016

Reisende som så på Casa Pepe Comarruga, så også på

Sant Salvador, Costa Daurada

Coma Ruga, Costa Daurada

Har du vært i Casa Pepe Comarruga? Del dine erfaringer!