“Veldig god mat”

Kjøkken: Grill, Indonesisk, Moderne, Kafé
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Buffet, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 4. september 2017 via mobile enheter

Maten var veldig god. Lite mat for pengane om du er veldig sulten. Servicen var upåklagelig, heilt fantastisk faktisk.
Hovedrett mengden sto ikkje i stil med prisen, men det gjorde desserten.
Alt i alt, sjølv om ein litt stiv pris så er det virkelig til å anbefale om du vil skjemme deg litt vekk

Dato for besøk: september 2017
Takk, June B

Anmeldt 25. mai 2017 via mobile enheter

Sjarmerende restaurant i strandkanten . Utrolig god mat og høflig betjening.
Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Torstein H
Anmeldt 19. november 2016 via mobile enheter

Er år siden sist vi besøkte restauranten. Forventningene var svært høye basert på fjorårets svært gode opplevelse, og Ko Ko Mo leverte lett. Servicen er fortsatt ypperlig, stedets inventar uendret og igjen fikk vi bord helt ut på stranden. Vi gikk for henholdsvis kongereker og kamskjell-tallerken og indrefilet. Begge rettene var nydelig dandert, kjøttet stekt nøyaktig slik jeg bestilte det (medium rare) relativt rikelig i størrelse og helt himmelsk på smak. De har en relativt bred vin-meny, men av erfaring er det svært vanskelig finne vin som smaker godt til en grei pris i Indonesia. Derfor brukte vi ikke mye tid på denne menyen, men gikk i stedet for øl. Til dessert valgte vi oss ut en cremé brulé og sjokolade-fondant (fallen chokolate). (Beregn minst 15 minutter på tillaging av sistnevnte.). Begge desserten sto i stil til hovedrettene.

Ko Ko Mo er ganske sikkert gastronomisk den beste restauranten på Gili Trawangan. Prisene ligger også noe over de fleste andre restaurantene, men det er det absolutt verdt. De fleste hovedrettene ligger i prissjiktet rundt IDR 200.000, dessertene rundt IDR 70.000. Egner seg for alle som setter pris på god mat og service, og kanskje især for par.

Dato for besøk: november 2016
1  Takk, Thotit
Anmeldt 5. oktober 2016 via mobile enheter

Smaksrik, fint tilberedt og nydelig atmosfære. Så utover stranden og havet da vi nytte et godt måltid. Anbefales!

Dato for besøk: oktober 2016
1  Takk, June H
Anmeldt 4. juli 2016

Vi valgte denne restauranten på tross av en del andre litt dårlige anmeldelser. Vi spiste marrokansk lam med couscous og hummus. Dette var mye dyrere enn alle de andre restaurantene på Gili T, så vi forventet også mye bedre mat. Det fikk vi dessverre ikke. Det var ikke noe saus, så det ble et ganske tørt og kjedelig måltid. I tillegg var det for lite kjøtt. som var veldig smakløst.

Det eneste positive var at det var svært god service og veldig hyggelig atmosfære. Vi fikk sitte på en plattform ved vannet som var veldig hyggelig.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, 84eline

Reisende som så på Ko Ko Mo Restaurant, så også på

Gili Trawangan, Gili Islands

Har du vært i Ko Ko Mo Restaurant? Del dine erfaringer!