“Ok mat men petfekte solsenger”
Anmeldelse av Pearl Beach Lounge

Pearl Beach Lounge
Vurdert som nr. 17 av 182 Restauranter i Gili Trawangan
God for: Vakker utsikt, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Maten var ikke best, men helt ok. Frozen strawberry drink var veldig god. Dersomen ikke bor her kan en betale100.000 (60kr) for en solseng. Disse 60kr kan en bruke i mat og drikke. Nydelig:)

1  Takk, U8836IYsilviam

Anmeldt 27. januar 2018 via mobile enheter

Vi bodde på hotellet i fem dager og spiste ofte både frokost, lunch og middag i restauranten. Maten og servicen var veldig bra, men atmosfæren og utsikten var fantastisk! Stedet må oppleves.

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, Lene Skogland G
Anmeldt 7. september 2017 via mobile enheter

Jeg og kjæresten dro hit for å spise da det visst nok skulle være et av de bedre stedene på Gili T. Vi ønsket å sitte på stranden, så vi valgte å ta oss en drink i baren for å vente på bord. Det ble en kort ventetid, og vi ble henvist til et fint bord av hyggelig personale. Vi var veldig fornøyd med servicen til og begynne. Vi bestilte forrett og hovedrett med engang. Her begynner det som trakk ned, vi ble servert forrett og hovedrett samtidig. Med andre ord hadde vi ikke tid til å nyte noen av måltidene slik vi ønsket. Forretten ble derfor stående nærmest urørt, noe som var synd da hovedretten var veldig god. Hadde derimot kokkene spilt mer på Lag med kundene, tror jeg opplevelsen ville vært mye bedre.

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, 3ern
Anmeldt 4. september 2017 via mobile enheter

Maten og drikka her er kjempe god.
Spiste lunch her to dager på rad.
Første dagen spiste eg "inne" i underetasjen med sanden. Tok litt tid før maten kom den dagen, men maten veide opp for det.
Neste dag spiste eg på stranda, då gikk det ein del fortare og fortsatt like god.

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, juneb798
Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

Vi spiste middag to ganger og lunsj en gang her, veldig bra sted! Kjempestilig arkitektur, god mat og bra service. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, helenesn

Reisende som så på Pearl Beach Lounge, så også på

Gili Trawangan, Gili Islands

Har du vært i Pearl Beach Lounge? Del dine erfaringer!