“Veldig koselig”
Anmeldelse av Pituq

Pituq
Vurdert som nr. 7 av 156 Restauranter i Gili Trawangan
Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Spiste nachos og bruscetta og det var helt ypperlig. Bestilte også en grønn iste som var spot on. Beste veganmaten jeg har spist:)

Dato for besøk: juli 2017
Takk, larsadrianh

Anmeldt 5. juli 2017 via mobile enheter

Vi var fire personer og delte alle 7 snack rettene. Må tilbake for middag. Og gi plass til dessertene. Mye digg. Så kul plass og bra meny. Rent. Satt på "hevet" gulv med lavt bord med gode puter. Eksotisk for oss nordmenn

Dato for besøk: juli 2017
Takk, arntovetorland
Anmeldt 9. april 2017 via mobile enheter

Denne restauranten var fabelaktisk. Vi likte den så godt at vi kom flere ganger hit! Veldig koselig atmosfære, flinke ansatte og fantastisk mat. Anbefaler alle å ta turen hit om du reiser til Gili Triwangi! Veldig billig er maten også.

Dato for besøk: april 2017
Takk, Linda L
Anmeldt 23. januar 2017

Var en uke på gili øyene og måtte innom pituq 4 ganger. Fantastisk mat! Er ikke vegetarianer selv men hadde lett vært det jeg bodde på Gili T.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Kyrre R
Anmeldt 2. august 2016 via mobile enheter

Anbefaler denne fine, sjarmerende cafèen! Veldig god mat. Spiste pastaen og curry. Begge deler var veldig godt. Prøvde grønn te-juice. Veldig god den også. Oppskjært frukt med dipp var en fin avslutning på måltidet.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, gunnhilda

Reisende som så på Pituq, så også på

Gili Trawangan, Gili Islands

Har du vært i Pituq? Del dine erfaringer!