“Førsteklasses indisk og vegetarisk mat. Anbefales!”
Anmeldelse av Mr India restaurant

Mr India restaurant
Vurdert som nr. 4 av 79 Restauranter i Puerto de Mogan
Anmeldt 6. desember 2018

Vi spiste her fire ganger i løpet av ferien vår i Puerto de Mogàn, og maten var super hver gang. Vi har spist mye indisk mat i forskjellige byer/land, og denne er i toppsjiktet! Servicen var også god, og kjøkkenet/servitøren var påpasselig med å opplyse om hvilken mat som var veganvennlig. Restauranten har et fint interiør som kunne vært koselig, men grell belysning trekker veldig ned.

Takk, Zlyngel

Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Vi hentet takeaway her. Kylling i karri og rogan josh med lam. Ypperlig laget med flere lag med smaker. Her skal vi spise igjen

Takk, leiknys2017
Anmeldt 28. mai 2018

Etter mange dager med spansk/italiensk mat var det godt med en smak av noe helt annet. God indisk mat, litt bedre enn forventet, men ikke helt på topp heller.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Per Axel P
Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Får ikke så god indisk mat i Stavanger alt var deilig. Alt fra dipper og forretter til hovedretter, risen og nan brødene. Prisene upåklagelige.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, Sissel K
Anmeldt 19. mars 2018 via mobile enheter

Jeg er glad i å stikke innom en Indisk resturant når jeg er ute å reiser. Denne skuffet ikke. Min Butter chiken var nydelig god. Anbefales:)

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Trine S

Reisende som så på Mr India restaurant, så også på

Puerto de Mogan, Mogan

Har du vært i Mr India restaurant? Del dine erfaringer!