5 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 30.07.21
Orbitz.comUSD 151
Trip.comUSD 239
Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Med tre små barn var dette leilighetshotellet veldig bra for oss. I tillegg til eget varmt babybasseng hadde de egen sprutepark som var super for 2- og 4-åringen. Tre øvrige svømmebasseng for de litt større (relativt kaldt). Egen barnehage der barn over 4 år uten voksne og under 4 år med voksne er velkomne to økter på tilsammen 3,5 timer hver dag bortsett fra mandag. Stor lekebinge ved den ene baren.

Kjøpesenteret over gaten ser veldig kjipt ut, men huser i andre etasje noen veldig gode restauranter, f.eks. N44 og JungleRock som begge virkelig er verdt et besøk.

Vi hadde en nyoppusset og stor (plass til seks, to soverom, to bad, stue, kjøkken, stor balkong med dusj) leilighet i syvende etasje. To av de nær 30 heisene måtte brukes for å komme fram trappeløst. Ingen utsikt av betydning i vår etasje. Elendig oppussingshåndtverk med lekkasjer fra servanten, løse lister, fliser som faller ned, skyvedører det knapt er mulig å skyve på osv, men det er vel slik man må regne med. Ikke aircon, men takvifter.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, RuneSkj
DirACMV, Management på Apartamentos Cordial Mogan Valle, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mai 2018

Kære Rune,

Tusind tak for en rigtig dejlig anmeldelse. Vi kan virkelig se, at I har nydt jeres ferie ved os, og det betyder utrolig meget.

Det er godt at I har nydt en af vores nye lejligheder. Desværre nogle fejl kan ikke mærkes, før man anvender installationerne første gang, så vi siger undskyld fordi det var jer der kom til at opleve dem. Selvfølgelig har vi nu løst dem alle.

Vi virkelig håber, at snart se jer igen!

Med venlig hilsen,

Mónica Gutiérrez
Manager Assistant
info.acmv@becordial.com

Anmeldt 1. mars 2018 via mobile enheter

Helt ok hotell, dårlig med sol på altan,den kom e kl 13 og vi bodde i 9 etg. Mye støy og bråk i frokost/middags resturanten, dårlig kontroll på regninger...mye av den samme maten... Iskaldt vann nede i splash-parken, så der ville ikke barna være, til tider stengt ved basseng baren når den skulle være åpen.. mye rot og styr når man ankommer hit med heis- systemet..

Dato for oppholdet: februar 2018
1  Takk, Winnie H
Anmeldt 16. februar 2018

Vi var to par som bodde her i 14 dager. Fikk rom i G fløyen i 2 etg. med masse palmer foran. Et kronglemerat for å finne frem med alle heiser og lange korridorer. Fikk virkelig godt på Cat Walk. Ingen utsikt. Leiligheten var grei med stor terrasse som solen først kom i 14:30 tiden. Badet var nyrenovert med dusj og godt varmt vann. Men så ødela de hele badet med en glassdør som skrek i hengslene og med stor glip. Kan ikke skjønne hva de skal med de glassdørene til badet. Mye bedre med en dør som kan lukkes. Sengene var også gode. Nytt kjøleskap. Mye katter og duer på terrassen. Vi henvendte oss i resepsjonene og sa vi kunne tenke oss å komme litt høyere opp. De i resepsjonen var fantastisk imøtekommende. Det fikk vi etter 4 dager. Da fikk vi leiligheter i E fløyen. Og måtte på ny finne frem med alle heisene og korridorer. (En skal ha god stedsans for å finne frem på dette hotellet.) Her var utsikten fantastisk. Stor terrasse fikk vi her også. Badet var gammelt med badekar. Utrolig dårlig trykk i dusjen. Dusjslange lakk og de kom å skiftet den med en gang, men trykket var og ble dårlig. Men godt varmt vann. Og så var her en dør som kunne lukket når en var på badet. Pluss. Gode senger men elendige hodeputer som klumpet seg. Her var gammelt kjøleskap som rommet veldig lite. Noen få duer som dukket opp av og til på terrassen men ingen katter. Men derimot var det bittesmå maur i leiligheten. Vennene våre hadde mye mer maur i sin leilighet. Vi ønsket ikke at de sprayet mens vi var der så vi fikk leve med mauren.
Vi hadde inkludert frokost og den var god. Her var alt en kunne ønske seg. Kaffen var også god. Men på slutten av oppholdet var det mye støy i frokostsalen da det kom mye barn. De som jobbet i frokostsalen var hyggelig og grei.
Litt renoveringsarbeid pågikk mens vi var der. Bassengene og områdene rundt var greit,
Stedet kan anbefales og de i resepsjonene var utrolig hyggelige og vennlige. Vi hadde et fint opphold.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, abaBergen
Anmeldt 10. desember 2017

Leiligheten var litt slitt men ellers OK. Kjempegode senger - stort fint bad med dusj og badekar. Stue og kjøkken var veldig bra - kjøleskapet kunne godt vært litt større.
Flott TV både i stua og på soverom og med både NRK 1 og TV2 . ( stort pluss )
Rengjøring var bra !

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Svein F
Anmeldt 4. desember 2017

Etter 14 dager kan jeg trygt anbefale dette leilighetshotellet både for familier og par. Ja - det er noe slitt og nokså ubrukelige kjeler og panner. Vi fikk ny kjele da vi klagde på den som hadde vært utsatt for høy temperatur. Vi fikk låne service/glass da vi fikk gjester. Selve adkomsten til leiligheten noe kronglete pga 3 ulike heiser. De norske TV kanalene falt stadig ut og en måtte kontakte resepsjonen for å få dette ordnet. Dette fikset de. Så servicen vare upåklagelig. Fikk ikke benytttet WiiFii. Vi valgte å selv lage frokost og noen få lunsjer/ og middager. Ellers spiste vi ute. Vær obs på at det også er restauranter i 2.etg i nærmeste shoppingsenter. Vi spiste ikke på hotellet.

Dato for oppholdet: november 2017
1  Takk, Nikozero1