“Lunch”

tir. 31.1.
20:00
Vurdert som nr. 18 av 79 Restauranter i Puerto de Mogan
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Innom her for noe som skulle være en liten lunch. Vi var to som delte en mixed tapas tallerken... og det var mye mat ! Godt var det også :-)

Takk, trond116

Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Vi prøvde denne restauranten for første gang i dag. Vi er alle matglade mennesker som kjenner igjen en god og komplett rett, noe vi absolutt fikk servert her. Effektivt og hyggelig personell, rent lokale og toalett, rask servering av drikke, og mat. Maten gikk faktisk over all forventning! Om dere er i Puerto de Mogan er dette stedet for et ordentlig godt måltid!! Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 497fridas
Anmeldt 15. mai 2018 via mobile enheter

Har vært her en rekke ganger, og er like fornøyd hver gang.
Maten er god, atmosfæren er fin, og betjeningen er fantastiske.

Perfekt for familiemiddag med små barn, og perfekt for par.

Vi gleder oss allerede til neste besøk!

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, tonje86
Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Har vært her både til lunch og middag. Spiste spansk mat begge ganger og er veldig fornøyd med både mat og service. På første besøk spiste vi grillet sardin, stekte paprika, stekt sopp og hvitløksbrød. Neste gang til.middag hadde vi salat med reker og avocado, chipporones og hhv lammekotelett og entrecote. Begge deler bra men lam vant. Ikke saus eller anna rot på som seg hør og bør når råvarene skal stå i sentrum. Service var upåklagelig bra. Anbefales for de som liker lokal og spansk mat.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Gerldo
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Helt grei restaurant. Overpriset iskrem og drikke. Servicen er grei. Får en fin utsikt over stranden.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Anja L

Reisende som så på Restaurante La Langosta, så også på

Puerto de Mogan, Mogan
Gran Canaria, Kanariøyene

Puerto de Mogan, Mogan

Har du vært i Restaurante La Langosta? Del dine erfaringer!